Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
apie kemi servisa... karta ieškojau guolio galiniam ratui, jis eina su stebule, todėl nepigus. reikiamą moeli radau tik kemi tinkle. nuvažiuoju į servisą-parduotuvę švitrigailos gatvėje ir klausiu kainos. man pasakė 320 lt ir dar plius už keitmą. na, galvoju, ką bepadarysi, teks pirkt, bet tos detalės vietoj neturėjo (paisekė) ir būtų tik po savaitgalio. o kaip tik pirmadienį ruošiaus į vilniu. užvažiuoju į kemi parduotuvę ukmergės gatvėj, o ten tas pats guolis tik jau 172 lt. išvada NIEKADA nepirkit detalių iš servisų, t. y. ten kur remontuoja...tikrai apgaus... tiesa to pačio guolio urminė kaina 107 lt.
Verkia servisininkas, kad darbas sunkus ir reikia galvoti.
Čia tai liuks požiūris - Gerbiamasai, o koks darbas yra lengvas ir kuriam priima negalvojančius?
Čia tai liuks požiūris - Gerbiamasai, o koks darbas yra lengvas ir kuriam priima negalvojančius?
Nuo kada normalu,kad vairas dreba vaziuojant banguotu asfaltu ar kitokia nelygia kelio danga.Meistram dar stipriai sitiem truksta patirties,ka jau kalbeti apie supratima.
kritikai visada pasako kas blogai o nereguoja emociskai!!! toks ispudis lyg pasisake susinervines vaikelis nezinantis nei pats del ko pikstąs.
Straipsnio kokybė - apgailėtina. Ar esate ką nors girdėję apie kalbos redaktorius? Toks įspūdis, kad šiais laikais bet kas gali rašyti. O straipsnio pavadinimas... Ech... trūksta žodžių.
Kolis, tai vat tame ir esme kad jei didziausias auto centras vos ne visoj Lietuvoje nereiskia kad ten viskas atliekama nepriekaistingai. Dazniausiai tokiuose servisuose viskas atliekama atmestinai, taciau gali buti isimciu. As zinau kad galiu drasiai vaziuoti i ta servisa kur viska priziuri pats ymones savininkas, o ne kazkoks samdytas darbuotojas. savininkas niekad neleis daryti broko savo imoneje.
Tik jau nereikia lialia. Buvo toks Kemi servisas Mzk, tai pagrindinis įrankis -kūjis. O sąskaitose tiek prirašinėdavo, kad ojojoj... Dabar iškabą pakeitė.
čia kas, užsakytas straipsnis?
Sakoma,kad ir baltų varnų pasitaiko.Tačiau baltų"varnų"auto servisuose yra daugiau negu tarp vairuojančių.Tai galima būtų pateikti aibė pavyzdžių.Štai visai neseniai įvykęs atvejis.Pasirodžius iš automobilio lašanti tepalą nuvykau į vieną didesnių sostinės autoservisų.Na ir prasidėjo ...Meistrai apžiūrėję vienu balsu pareiškė,kad kaltininkas vienas iš riebokšlių.reikia jį pakeisti.Keiskim.Sutinku.Pakeitė.Bet tepalas vis tiek laša.Tada meistras sako keiskim dar kitą.Keiskim.Pakeitė.Tepalas ir vėl laša.Meistras sako keiskim trečią.Pakeitė ir tračia.Ir vėl laša. Pakeistų detaliu ir darbo suma vis auga,o lašėjimo priežastis vis dar nepašalinama.Kai pasakiau,kad gana tyčiotis:arba pašalinkit lašėjimą arba aš jums nieko nemokėsiu kilo didžiulis šurmulis.Subėgo visi"specialistai"įrodinėdami,kad nelašėtų tepalai-geriausia išeitis - keisti automatine pavarų dėžę....Kitame mažame autoservise greitai buvo nustatytas riebokšlis -kaltininkas.Pakeistas.Sumokėjau nedidelę suma.Ir šiandien tepalo ant asfalto nepalieku.
Dar Virgis, nepasakyciau kad tai reklama, jie nei minejo kokie greit dirbantys ar kokios remonto kainos. Mano manymu jie bando siuo budu pamokyti klietus kad jie butu labiau pakantus ir neapsimetinetu pasaulio bambom.
Automobilių meistrų patirtis: tepalas valytuvams, kad necyptų ir variklio kačiukai