• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokiečių automobilių žurnalistams „Audi“ vadovybė išsišnekėjo, kad kompanija ruošiasi vėl gaminti legenda tapusiu vardu „Sport Quattro“ pakrikštytą modelį.

REKLAMA
REKLAMA

Jau žinoma, kad šis automobilis dabar yra gavęs gamyklinį indeksą „Q35“. O tai reikštų, kad šį automobilį „Audi“ ruošia pirmo kompanijos automobilio su žodeliu „Quattro“ 35-mečiui. Vokiečių gamintojas šią sukaktį minės 2015 metais. Panašu, tuomet ir pasirodys serijinis XXI a. „Sport Quattro“.

REKLAMA

Jei tikėti dar neoficialia informacija, vokiečiai būsimą „Sport Quattro“ apginkluos penkių cilindrų 2,5 litro darbo tūrio turbininiu varikliu, kurio galia sieks 380 a.g. Sukimo momentas visiems keturiems ratams bus perduodamas per robotizuotą „S-tronic“ dėžę. „Audi“ vadai išsidavė, kad automobilyje bus gausu karbono ir aliuminio komponentų, todėl nemenko aparato svoris nebus didesnis nei 1,3 tonos. Na o iki 100 kilometrų per valandą greičio „Sport Quattro“ įsibėgės per 4 sekundes.

REKLAMA
REKLAMA

kartos „Audi Sport Quattro“ debiutavo 1980 metais. (nuotr. Gamintojo)Pirmos kartos „Audi Sport Quattro“ debiutavo 1980 metais. (nuotr. Gamintojo)

Kompanijos modelių gamoje būsimas „Sport Quattro“ įsitaisys tarp topinės „TT“ versijos ir prieinamiausios superautomobilio „R8“ modifikacijos. Na o trinties su „Porsche“ (juk dabar tai irgi „VAG“ padalinys) žadama išvengti pasitelkus kitonišką dizainą – manoma, kad būsimo automobilio stilistika atkartos Paryžiuje pristatyto koncepto „Quattro“ idėjas.

1984 metų „Sport Quattro“ – beveik lenktyninis bolidas, tik dėl homologacijos pritaikytas važinėti bendrojo naudojimo keliais. (nuotr. Gamintojo)1984 metų „Sport Quattro“ – beveik lenktyninis bolidas, tik dėl homologacijos pritaikytas važinėti bendrojo naudojimo keliais. (nuotr. Gamintojo)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pirmos kartos „Audi Quattro“ debiutavo 1980 metais. Sportiškas kupe tuomet gavo inžinieriškai grakščią ir palyginti nesudėtingą visų ratų pavaros sistemą su tarpašiniu „Torsen“ diferencialu. Automobilis tapo tikra žvaigžde po sėkmės pasaulio ralio čempionate – tai buvo pirmas čempionato automobilis su visų ratų pavara, „Sport Quattro“ kompanijai iškovojo du čempionų titulus. Na o vėliau žodelis „Quattro“ tapo savotiška „Audi“ vizitine kortele – taip žymimi kompanijos automobiliai su visų ratų pavara.

„Sport Quattro“ kompanijai iškovojo du čempionų titulus. (nuotr. Gamintojo)„Sport Quattro“ kompanijai iškovojo du čempionų titulus. (nuotr. Gamintojo)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų