Likus kiek daugiau nei trims savaitėms iki oficialaus modelio debiuto Paryžiaus automobilių parodoje, „Audi“ pagaliau nukėlė uždangą nuo 2013 m. RS5 kabrioleto. Modelio išorės dizainas praktiškai identiškas kupė, tiesa, kieto stogo vietą užėmė specialus, lengvos medžiagos audeklas – jį išskleisti trunka 15 sekundžių važiuojant ne didesniu kaip 50 km/h greičiu.
„Audi RS5” kabrioleto išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)
Kabrioletas taip pat buvo patobulintas šviesos diodais priekiniuose žibintuose, matinio aliuminio apdailos detalėmis ir 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais. Greta kitų išskirtinių bruožų galima paminėti sidabrinio atspalvio galinį difuzorių ir elegantišką oro aptaką ant bagažinės dangčio.
„Audi RS5” kabrioleto interjeras (nuotr. Gamintojo)
Interjeras iš kupė buvo perkeltas be didelių pakeitimų: išliko tas pats vairas su lygia apatine dalimi, oda ir alkantara aptrauktos sportinės sėdynės, metalo akcentai ir anglies pluošto apdailos detalės. Sušalti vairuotojui ir keleiviui neleis šildomos priekinės sėdynės, brangias šukuosenas išsaugoti turėtų leisti vėjo deflektoriai, o nuobodulio išsklaidymui skirta multimedijos įranga.
Visgi įdomiausia „Audi RS5“ kabrioleto aprašymo dalis yra jo techninė charakteristika. Trauką automobiliui suteiks 4,2 litro V8 tipo variklis, išvystantis maksimalią 450 AG galią ir 430 Nm sukimo momentą. Per septynių laipsnių „S tronic“ transmisiją ir į galinę ašį labiau orientuotą „quattro“ pavarą jis suks visus keturis ratus. Praktikoje tai reiškia, kad šis kabrioletas nuo 0 iki 100 km/h gali įsibėgėti per 4,9 sekundės ir pasiekti iki 250 km/h elektronikos apribotą maksimalų greitį. Klientams reikalaujant šią ribą „Audi“ gali perkelti ties 280 km/h.
2013 m. „Audi RS5“ kabrioletas Europos rinkose pasirodys ateinančių metų pradžioje, o jo kaina Vokietijoje prasidės nuo 88,500 eurų (305 tūkst. litų).