Žuvusieji pakruojietis V. Punis ir šiaulietis G. Kapcovas priklausė Šiaulių aeroklubui. V. Punis sovietmečiu tarnavo karinėse oro pajėgose lakūnu, pastaruoju metu Pakruojyje turėjo savo verslą, vadovavo šio miesto Liberalų partijos skyriui. Skraido ir Vidmanto sūnus, kuris Lietuvoje yra žinomas sklandytojas. V. Punis taip aktyviai dalyvavo Šiaulių aeroklubo veikloje, jog prieš metus buvo išrinktas šio oro klubo tarybos pirmininku. Verslininkas savo lėšomis yra parėmęs klubą, pakruojiečio padovanoti pinigai panaudoti remontuojant klubo patalpas bei skrydžių valdymo bokštelį.
G. Kapcovas anksčiau taip pat buvo kariškis, sovietmečiu jis dirbo Šiaulių Zoknių kariniame oro uoste aviacinės elektronikos inžinieriumi. Neseniai Genadijus išėjo į atsargą ir ieškojosi kito darbo. Genadijus buvo vedęs, turėjo du sūnus. Vienas jų taip pat likimą susiejo su aviacija - Šiaulių oro uoste dirba dispečeriu.
Į Šiaulių aeroklubą G. Kapcovas įstojo prieš ketvirtį amžiaus. Išmokęs skraidyti šiaulietis įgijo lakūno mėgėjo licenziją, kurią pernai medikai buvo laikinai sustabdę dėl sveikatos.
Dėl sovietmečiu Šiauliuose buvusio didžiausio Pabaltijyje karinio oro uosto Šiaulių aviatoriai - mėgėjai skraidyti galėjo tik Raudondvaryje (Radviliškio rajonas). Negana to, kad iki šio kaimo aerodromo ant pievos nuo Šiaulių beveik 30 kilometrų, lakūnai ir sklandytuvai kilti galėdavo tik gavę kariškių leidimą. Dėl karinio oro uosto kaimynystės Šiaulių aeroklubas net ir sovietmečiu buvo labai menkai aprūpintas. Pastaruoju metu be kelių sklandytuvų jame buvo likę tik du skristi galintys lėktuvai "Vilga 35A", dar vienas toks pat remontuojamas. Sudužusioji Vilga buvo naujesnė, pagaminta 1984 metais. Prieš porą metų ji gamykloje Lenkijoje buvo kapitaliai suremontuota ir dažniausiai buvo naudojama į orą ištempti sklandytuvus. Per aviacijos šventes su šia Vilga skraidydavo tuometinis Šiaulių meras, dabar Šiaulių universiteto dėstytojas bei Šiaulių aeroklubo tarybos pirmininko pavaduotojas A. Lankauskas.
Šiaulių aeroklubo nariai jau seniai nėra patyrę tokių tragedijų, o dvi įvykusios ištiko lygiai dėl tos pačios klaidos, kokią, manoma, padarė ir žuvusysis V. Punis. 1981 metais lėktuvas Vilga kėlė sklandytuvą "Blanik" su instruktorium bei sklandymo mokiniu - 11 klasės moksleiviu. Pastarasis pamatęs, jog oro duobės mestelėta Vilga sumojavo sparnais, pagalvojo, jog tai ženklas atsikabinti nuo lėktuvo, ką ir padarė nepasiklausęs instruktoriaus. Nenorėdamas leistis ant miško instruktorius sklandytuvą bandė apgręžtį oro uosto pievos pusėn, tačiau žemame aukštyje sklandytuvas prarado greitį ir nukrito. Priekyje sėdėjęs moksleivis ištiško, o instruktorius sunkiai susižeidė. Padariusi lygiai tokią pat klaidą paskutiniame ketvirtajame posūkyje prieš nusileisdama dar anksčiau Raudondvaryje yra nukritusi ir užsimušusi gana prityrusi sklandytoja.