„PricePlay“ siūlo netradicinį ir iš pažiūros azartišką apsipirkinėjimo internete būdą. Principas nesudėtingas: iš siūlomų prekių katalogo pasirenkate jus dominantį daiktą ir pradedate žaisti kokį nors žaidimą. Kuo geriau jums sekasi, tuo labiau tirpsta kaina. Kai iškovojate visą pardavėjo teikiamą nuolaidą, galite apsispręsti – pirkti prekę už šią kainą, ar ne. Pirkti, beje, nebūtina.
Svetainės kūrėjai teigia, kad pardavėjai, užuot kas savaitę, mėnesį ar pusmetį didindami nuolaidas, internete gali pasiūlyti prekes iškart už mažiausią įmanomą kainą, kurią „PricePlay“ lankytojai gali bandyti pasiekti žaisdami. Atrodo, turėtų būti patenkintos visos pusės: pirkėjas žaisdamas pasirenka jam tinkamą kainą, pardavėjas parduoda prekę, o svetainė užsidirba iš reklamos ir tarpininkavimo.