Pasirodžius pirmosioms reklamoms kompiuteriniuose žaidimuose, tai buvo didelė naujovė, sutikta visai palankiai. Vėliau, didžiosioms kompanijoms ėmus rašytis sutartis su reklamos bendrovėmis dėl didelių reklamos projektų žaidimuose, pasigirdo skeptiškų nuomonių, teigusių, jog tokiam žingsniui nepritars žaidėjai. Neseniai jos buvo paneigtos.
Tai padarė rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen Games“, atlikusi žaidėjų apklausą apie tai, ką jie mano apie reklamas žaidimuose. Susumavus tyrimo rezultatus paaiškėjo, kad net 82 proc. žaidėjų toleruoja reklamą žaidimuose ir joje nemato nieko bloga.
Apklausoje dalyvavo 1300 geimerių, joje buvo panaudoti „Electronic Arts“ bei „Activision“ žaidimai, skirti AK platformai. Apklausoje buvo minimi tokie prekės ženklai, kaip „Wrigley“, „Jeep“ ir kiti.
„Tiek reklamos bendrovės, tiek žaidimų kūrėjai gali būti ramūs – reklama kompiuteriniuose žaidimuose nesukelia neigiamos žaidėjų reakcijos. Akivaizdu, jog žaidimai tampa svarbiu reklamos kanalu“, - sakė „Nielsen Games“ atstovas Dave‘as Andersonas.