Vokietijos vyriausybė neapibrėžtam laikotarpiui atidėjo kelių mokesčio sunkiasvorėms transporto priemonėms įvedimą. Mokestis turėjo įsigalioti nuo 2003 m. lapkričio 2 dienos.
Apie tai nacionalinę vežėjų asociaciją “Linava” informavo Tarptautinė transporto organizacija (IRU).
Vokietijos vyriausybė įsiklausė į IRU ir vežėjų asociacijų pareikštą susirūpinimą dėl ekonominių padarinių, kilsiančių įvairių šalių transporto bendrovėms. Be to, kol kas Vokietija dar turi tik mažą dalį specialių kontrolės prietaisų, montuojamų automobiliuose (OBU).
Vokietijoje buvo planuota, kad nuo lapkričio 2 dienos mokestis sunkvežimiams, kurių leidžiamas bendras svoris yra nuo 12 tonų, už kiekvieną tos šalies greitkeliu nuvažiuotą kilometrą siektų mažiausiai 0,125 euro. Sunkesniems ir labiau aplinką teršiantiems sunkvežimiams būtų taikomos didesnės rinkliavos.
Nacionalinės vežėjų automobiliais “Linava” prezidentas Algimantas Kondrusevičius “Eltai” sakė, kad tada Lietuvos transporto bendrovėms, Vokietijai įvedus planuojamas rinkliavas, pervažiuoti Vokietiją kainuotų kelis šimtus eurų. Taigi atitinkamai pabrangtų ir pervežimai užsakovams, pačios prekės.
Per metus iš sunkvežimių, kasmet riedančių Vokietijos greitkeliais, šios šalies Transporto ministerija ketino surinkti 3,5 milijardo eurų (3,77 milijardo JAV dolerių).
ELTA