Pirmadienį (01.27) Didžiosios Britanijos ir Nyderlandų bendrovė "Unilever Plc/NV", gaminanti įvairiausias vartojimo prekes - nuo padažo "Ragu" ir majonezo "Hellman's" iki muilo "Dove" ir dantų pastos "Signal" - paskelbė, jog 2002 metais pelno ir įplaukų augimas viršijo pačios bendrovės prognozes.
Kaip rašo verslo agentūra "K2Kapital", finansinių rodiklių augimą nulėmė naujų prekių pristatymas rinkoje ir intensyvesnė reklaminė kampanija antrąjį praėjusių metų pusmetį.
Preliminariais duomenimis, bendrovės pelnas, neįskaitant vienkartinių išmokų ir valiutos kurso svyravimų, padidėjo 20 proc., nors bendrovė prognozavo pelno prieaugį per 19 procentų.
400 pagrindinių prekinių ženklų pardavimai padidėjo 5,4 proc., o prognozėse buvo numatytas 4,5-5 proc. prieaugis.
Šiemet "Unilever" pradeda jau ketvirtuosius penkerių metų restruktūrizavimo programos metus. Pagal programą į geriausiai parduodamus prekinius ženklus visą dėmesį sutelkti ketinanti bendrovė atsisakys 33 tūkstančių darbo vietų ir 1,2 tūkstančio prekinių ženklų. Sutaupytas lėšas bendrovė skyrė rinkodaros kampanijai.
"Mūsų rodiklių augimą nulėmė inovacijų ir rinkodaros programa, kurios įgyvendinimas šiais metais bus spartinamas", - pažymima "Unilever" pareiškime.
Praėjusiais metais, nepaisant sudėtingos situacijos pasaulio rinkose, bendrovė du kartus didino pelno prognozes.
ELTA