Lietuvos rinkos tyrimų kompanija "SIC rinkos tyrimai" ir antrinė jos įmonė "SIC Gallup Media" baigė reorganizacijos procesus ir keičia savo pavadinimą į "TNS Gallup". Bendrovės suvienijo veiklą, performavo struktūrą pagal tarptautinius standartus ir tapo visateise didžiausios Europos tyrimų grupės TNS dalimi.
Bendrovės "SIC rinkos tyrimai" ir "SIC Gallup Media" prisijungė prie TNS tinklo 2001 metais.
"Keisime požiūrį į rinkos tyrimus ir siūlysime ne tik tyrimų duomenis, bet strategines marketingo konsultacijas", - sakė "TNS Gallup" direktorius Žydrūnas Gaudiešius.
Dešimt metų Lietuvoje veikianti viena didžiausių tyrimų bendrovių nuo 1998 metų kasmet investuoja daugiau nei po 0,5 mln. litų į moderniausių technologijų diegimą.
Per praėjusius metus į kompaniją "TNS Gallup" (SIC) susijungusios rinkos ir žiniasklaidos auditorijos tyrimų bendrovės iš viso pasiekė 7,6 mln. litų apyvartą. Per praėjusius metus kompanija atliko daugiau nei 164 tūkst. interviu, 160 "focus" grupių tyrimų, apie 800 simuliacinių pirkimų. Net 97 iš 2002 metais vykdytų 342 rinkos tyrimų buvo atliekami visose trijose Baltijos valstybėse.
ELTA