Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Istoriją reikia matyti tokią, kokia ji buvo. Nei meluoti, nei gražinti nedera.
Tipiškas dešiniųjų pakliedėjimas. Reikia paimti ir pakartoti TV įrašus - "partizanų" pasakojimus apie savo "žygdarbisu" prieš beginklius žmones, be to, yra jų būrių dienoraščiai, kuriuose jie ir savo žygius aprašo. Tuos paskelbkit. Nereikia žmogžudžių didvyriais vadinti ir juos garbinti - labai jau menka.
Nikas "teisininkas" yra tas pats "tikras lietuvis" arba kaip kazkas cia pastebejo "tikras kacapas". "brudas" taip pat. Teise zudyti turejo tik slovingoji tarybine armija. Tokia teise jai suteike pats dievas ir draugas Stalinas . Ura, draugai.
LABAI PUIKUS STRAIPSNIS.AČIU.SĖKMĖS IR SIPRYBĖS KOVOJE PRIEŠ RAUDONAJĮ FAŠIZMĄ.
19 50 33. Che, che, che. Ką, banditvaikiai, gavot tiesos dozę ir apsikakojot? Pasikvietėt savo tribūną Čekutį, bet ir tas nieko doro suregzti nesugebėjo.
gerai, kad perskaičiau ir šį straipsnį; beliktų "objektyviai" vertinti rezistenciją pagal pocius ir pocevičius.
Ko tylite? Na, gerai, jei naršydami internetinę erdvę aptiktumėte "On the Jewish Question is a work by Karl Marx, written in 1843, būčiau dėkinga, jei pasidalintumėte nuoroda. Wikipedija apie šį veikalą rašo itin glaustai: Marx uses Bauer's essay as an occasion for his own analysis of liberal rights. Marx argues that Bauer is mistaken in his assumption that in a "secular state" religion will no longer play a prominent role in social life, and, as an example refers to the pervasiveness of religion in the United States, which, unlike Prussia, had no state religion. In Marx's analysis, the "secular state" is not opposed to religion, but rather actually presupposes it. The removal of religious or property qualifications for citizens does not mean the abolition of religion or property, but only introduces a way of regarding individuals in abstraction from them.[3] On this note Marx moves beyond the question of religious freedom to his real concern with Bauer's analysis of "political emancipation." Marx concludes that while individuals can be 'spiritually' and 'politically' free in a secular state, they can still be bound to material constraints on freedom by economic inequality, an assumption that would later form the basis of his critiques of capitalism.......Ypač įdomus šis gabaliukas: ....In the second part of the essay (a part which is significantly shorter, yet the one most frequently discussed and quoted today), Marx disputes Bauer's "theological" analysis of Judaism and its relation to Christianity. Bauer has stated that the renouncing of religion would be especially difficult for Jews, since Judaism is, in his view, a primitive stage in the development of Christianity; hence, to achieve freedom by renouncing religion, the Christians would have to surmount only one stage, whereas the Jews would need to surmount two. In response to this, Marx argues that the Jewish religion need not be attached the significance it has in Bauer's analysis, because it is only a spiritual reflection of Jewish economic life. This is the starting point of a complex and somewhat metaphorical argument which draws on the stereotype of the Jew as a financially apt "huckster" and posits a special connection between Judaism as a religion and the economy of contemporary bourgeois society. Thus, the Jewish religion not only doesn't need to disappear in that society, as Bauer argues, but is actually a natural part of it. Having thus figuratively equated "practical Judaism" and "huckstering", Marx concludes that "the Christians have become Jews"; and, ultimately, it is mankind (both Christians and Jews[5]) that needs to emancipate itself from ("practical") Judaism. [6] Quotes from this part of the essay are frequently cited as proof of Marx' antisemitism
Miškiniai neturėjo jokios teisės bausti gyventojų, nes jiems niekas tokių teisių nesuteikė. Jie tai darė savavališkai ir todėl tam negali būti jokio pateisinimo.
Dar yra išlikusių gyvų po BANDITŲ (niekas Lietuvoj jų partizanais nevadino, jei jau norit tiesios, tai vadinkit taip, kaip žmonių vadinta) išpuolių. Žudydavo banditai banditiškai: šeimom, nepasigailėdavo vaikų, kūdikių, moterų. Iš čia ir "atgimusiųjų" simpatija fašistams ir visiškas abejingumas diskriminuojančiai ir socialinį atotrūkį didinančiai politikai.
":)
2009-10-23 19:32:21
siaip tai prasisviecia respubliakos balso.lt provokacine redakcijine politika. spausdina visokius justinus, pocevicius, tomkinius ir kita bruda, paskui atsakymai nuo padoriu zmoniu. skaitytojai komentuoja, reitingai musel kyla.
marods reiks baigti skaityti sita portala. vis zadu, bet iki galo nepasiryztu. bet atrodo teks, labai rimtai kristalizuojasi tokia mintis".
Tai keliauk į kokią komsamolką, kuri pučia vieną dūdą arba pas tą patį Tomkų, su kuriuo be reikalo bandai sieti balsą, leidžiantį pasisakyti įvairiems žmonėms.
Partizanų dergimas - eilinė „mitų griovėjų“ demagogija