• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Telekomunikacijų bendrovė “Omnitel” kreipsis į teismą dėl “Tele2” reklamos, kuri buvo paskelbta kaip atsakas į “Omnitel” reklaminę kampaniją “Faktas juodu ant balto”. Tai bus pirmasis atvejis, kai mobiliojo ryšio bendrovė kreipsis į teismą dėl konkurentų veiksmų reklamos srityje.

REKLAMA
REKLAMA

“Omnitel” į teismą kreipsis Tele2 pažeidus net keletą įstatymų.

“Tele2” paskelbta žinia, kad “Omnitel” klaidina vartotojus, bendrovės “Omnitel” manymu, turėtų būti vertinama kaip kenkimas įmonės reputacijai skelbiant tikrovės neatitinkančią informaciją.

REKLAMA

Be to, “Omnitel” įžvelgia “Tele2” nesąžininga konkurencija Konkurencijos įstatymo prasme.

“”Omnitel” reklaminė kampanija “Faktas juodu ant balto” sulaukė išties nemažai dėmesio. Mūsų paskelbta žinia sukėlė daug diskusijų, nes ji iš esmės sugriovė iki šiol rinkoje vyravusią nuomonę apie operatorių teikiamas paslaugas bei kainas.

REKLAMA
REKLAMA

Mūsų žingsnis konkurentams buvo labai netikėtas ir paaiškėjusi tiesa juos labai nustebino. Tačiau tai jokiu būdu nėra pagrindas griebtis priemonių, kurios nusižengia ir verslo etikai, ir įstatymams. Mes siūlome konkuruoti faktais, o ne įžeidimais ir kaltinimais”, - sakė “Omnitel” prezidentas Antanas Zabulis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, “Omnitel” bendrovė rinkai pateikė šiuo metu objektyviausia Ryšių reguliavimo tarnybos ataskaita paremtus skaičiavimus apie tai, kiek abonentui vidutiniškai kainuoja naudotis kiekvieno iš šalies mobiliojo ryšio operatorių tinklų.

REKLAMA

Todėl, besiremdama šioje ataskaitoje paskelbtais duomenimis, “Omnitel” apskaičiavo ir pranešė rinkai apie kliento gaunamą vertę naudojantis mobiliojo ryšio operatorių paslaugomis.

“Mūsų skaičiavimai remiasi Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis apie vidutinę kiekvieno operatoriaus sąskaitą ir vidutinę pokalbių trukmę kiekviename tinkle. “Omnitel” nesiekė pateikti tikslių vidutinės minutės kainų kiekviename iš mobiliojo ryšio tinklų. Mūsų tikslas – leisti abonentams įvertinti bendrą tendenciją - ką jie viename ar kitame tinkle gauna už kiekvieną sumokėtą litą”, - teigė A.Zabulis.

REKLAMA

“Omnitel” savo pateikiamoje informacijoje nesiekia atspindėti ir konkrečių vartotojų grupių vartojimo kainų. Skelbiami duomenys apskaičiuoti kaip visų abonentų vartojimo kaina kiekviename iš tinklų, o ne skirti kuriai nors kainų grupei.

“Omnitel” pabrėžia, kad tarp bendrovės atliktų skaičiavimų ir Ryšių reguliavimo tarnybos pozicijos šios informacijos atžvilgiu esminių skirtumų nėra.

Bendrovė kviečia RRT ir toliau tikslingai veikti rinkos skaidrinimo kryptimi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų