Negaliu ramiai miegoti, kai bando įžeidinėti "Akistatą" kažkokia ponia iš Prienų. Skaitau "Akistatos" 55-ajame numeryje straipsnelį "Nuogi kūnai ant kiekvieno stulpo" ir galvoju, kodėl p. M. Platūkienė palygino stulpą su "Akistata". Tai būtų tas pat kaip ją pačią palyginti su Belzebubo uošve. Nesuprantu, kodėl yra metamas kaltinimas "Akistatai" dėl moters nuogo užpakalio. Nejaugi poniai būtų maloniau matyti "Akistatos" puslapiuose kokio kvailo seimūno portretą?
Noriu p. Platūkienės paklausti, ar ji yra tikinti. Jeigu jūs tikinti, tai už netobulą moters kūną pykite ant pono Dievo, nes tai jis sukūrė tokią pragaro baidyklę, o ne "Akistata". Paklausite, kodėl "Akistata" spausdina tuos nuogus užpakalius? Ogi paprasčiausiai todėl, kad lietuvaičių veideliai (daugumos) pragerti ir prarūkyti, todėl atrodo kaip kerziniai batai, tad tegu lietuvaitės rodo užpakalius, nes ten tikrai mažiau raukšlių. Na o jei tenka pamatyti visą moterį, tai žinokite, jog ji užsienietė.
Tiesa, kartais pasitaiko ir kuklių moteryčių, auginančių vaikus, žiūrinčių, kad vyro utėlės nesuėstų.
Jūs, gerb. Platūkiene, nepagalvokite, kad ir mane domina tos nuogos figūros. Man jau 47 metai, esu matęs gyvų, nors jau ketvirti metai kaip moters nebeturiu, bet jeigu norėčiau prisiminti, kokia atrodo gyva, tai paprasčiausiai nusipirkčiau už 100 gramų pilstuko ir galėčiau ne tik žiūrėti visą naktį ar dieną. Taigi būkime protingi ir nenurodinėkime, ką "Akistatai" rašyti ar spausdinti. Kaip sakoma, neišmuškime iš vėžių. Aš jau senokai nebeturiu televizoriaus, tad galėčiau šaukti, kam "Akistatoje" spausdinama televizijos programa, bet žinau, kad kažkam ji reikalinga. Manau, ir jūs sakysite: "Taip, programa reikalinga". O man ji visiškai nereikalinga. Taigi, mielos Platūkienės ir kitos -ienės, nevaidinkite šventuolių. Jeigu nenorite pasižiūrėti į savo arba giminaičių plikus ar apžėlusius "tarpekliukus", tai paprasčiausiai nežiūrėkite.
Petras