Sekmadienį vasaros sezoną pradėjo nacionalinė oro bendrovė "Lietuvos avialinijos". Kartu su bendrojo maršruto eksploatavimo partneriais LAL per vasaros skrydžių sezoną keleivius ir krovinius reguliariaisiais reisais iš Vilniaus skraidins 17 krypčių. Jau artimiausiu metu atnaujinamas reisas į Paryžių, bus daugiau skraidoma į Amsterdamą, Londoną, Briuselį. Peržiūrėdama kainodarą bendrovė ketina mažinti lėktuvų kainas, pardavinėti juos palankesnėmis sąlygomis. Pernai 3 825 reguliariaisiais reisais LAL skraidino 285 638 keleivius. Tai 45 procentai skraidinamų į Lietuvą keleivių rinkos.
Šį sezoną keleivius skraidins "Boeing 737-500", "Saab-200", "ATR-42", o užsakomaisiais reisais - ir "Beoing 737-200". LAL pasirašė sutartį su "Novaturu" ir šią vasarą turistus skraidins į Turkiją, Ispaniją, Graikiją bei Tunisą. LAL tikisi šiemet skraidinti daugiau keleivių nei pernai, bet tai bus nelengva, nes konkurentai mažina kainas. Štai "Lietuvos avialinijos" į Švedijos ir Danijos sostines gali nuskraidinti už 615 litų, o latviai - už dvigubai pigiau. Skandinavijos avialinijos savaitgalį į Pietų Europą gali nuskraidinti už 690, Vidurio Europą - už 590, o Kopenhagą ir Stokholmą - už 490 litų. Kauniečiai derasi, kad į Karmėlavą atskristų pigių skrydžių bendrovės, tada konkurencija būtų dar didesnė. Tų bendrovių lėktuvuose nemaitinama, nėra laikraščių, bilietai tik internetiniai, skraidoma į mažesnius oro uostus, bet užtat kainos net kelis kartus mažesnės. O keleiviams to tik ir reikia - per 2-3 valandas nemaitintas dar niekas nenumirė. Nuskristi į Angliją ir sugrįžti už 200 litų visai malonu.