Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste tęsiami gilinimo darbai. Iki 12,5 metro laivybos kanalas bus išgilintas tarp 10 ir 115 krantinių. Gilinimo darbai pagal Klaipėdos uosto įplaukos tobulinimo projektą užbaigti pernai lapkritį. Kadangi vykdant šiuos gilinimo darbus buvo sutaupyta dalis Pasaulio banko (PB) paskolos lėšų, PB sutiko, kad šie pinigai būtų panaudoti tolimesniam laivybos kanalo ir akvatorijos gilinimui iki 12,5 metro.
Šiemet balandį buvo paskelbtas tarptautinis gilinimo darbų rangovų konkursas, kuriame dalyvavo 6 kompanijos iš Olandijos, Danijos, Lietuvos, Vokietijos ir Lenkijos. Sutartis pasirašyta su konkursą laimėjusiomis AB "Klaipėdos hidrotechnika" ir Lenkijos kompanija "PRCiP Dragmor".
Uosto direkcijos atstovų teigimu, sutartinių gilinimo darbų apimtis siekia apie 1,5 milijono kubinių metrų. Jie turi būti baigti per 18 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.
63 procentai bendros sutarties kainos bus finansuojama iš PB paskolos, likusi dalis - 37 procentai - iš VĮ "Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija" lėšų.
Teigiama, jog Klaipėdos uosto laivybos kanalo bei akvatorijos gilinimo darbai užtikrina didesnių laivų priėmimo galimybę ir visišką krantinių panaudojimą. Išgilinus akvatoriją bus galima visa galia išnaudoti naujai rekonstruotas AB "Klaipėdos Smeltė" krantines, kurios jau anksčiau buvo išgilintos iki 12,5 metro.
ELTA