Europos vartotojų organizacija (BEUC) paskelbė, kad belgišką šokoladą, "Heinz" kepintas pupeles ir kitus gaminius palies naujieji Europos Sąjungos (ES) reikalavimai dėl maisto produktų reklamos.
Vartotojų organizacijos paskelbė pranešimą, kuriame pritaria Europos Komisijos siūlymui, galinčiam priversti net ir garsiausių maisto produktų gamintojus pakeisti savo reklaminius šūkius.
BEUC remia Briuselio planus neleisti daug druskos, cukraus ar riebalų turinčių gaminių vadinti sveikais, nors šiuose produktuose ir būtų kitų tariamai naudingų sudedamųjų dalių. Pasak BEUC, "pareiškimai apie sveikatingumą, subjektyvūs teiginiai ir visi kiti "išpūsti" reklaminiai pareiškimai nėra vien nuomonės reiškimas".
Pavyzdžiui, populiarios britų arbatos "Tetley's" gamintojai turės patikslinti teiginius apie antioksidantų naudą. Šiuo metu "Tetley's" teigia, kad "arbatoje, vaisiuose ir daržovėse esantys antioksidantai yra svarbi sveikos mitybos dalis". Anot BEUC atstovės, "Tetley's" "neturėtų lyginti vaisių su arbata, nes norint gauti vaisių teikiamą naudą, žmonėms reikėtų valgyti arbatmedžių lapus".
ELTA