Lietuvos šiuolaikinio meno gerbėjams jau keliolika metų gerai pažįstamas Evaldas Jansas savo kūryboje ne kartą leidosi tirti įvairiausias baigtis (fiziologinius ar kalendorinius ritualus, teisinius ar egzistencinius sprendimus), sutelkdamas savo psichoterapeutišką dėmesį į daugybinius, cikliškus dekadansus.
Jo performansai, videofilmai ir instaliacijos kur kas dažniau nei daugelio kitų menininkų praktika yra sulaukusi itin plačių ir kontroversiškų viešų ir pusiau viešų diskusijų.
Evaldas Jansas tapo vienu pirmųjų (po Deimanto Narkevičiaus ir Kristinos Inčiūraitės) menininkų, sukūrusių autorinę laidą projektui ŠMC TV, kuri išvys eterį šį trečiadienį, gegužės 11 d. Projekto kūrėjai nuo 2004 m. spalio kas savaitę pristato po naują laidą su lozungu: „Kiekviena laida pilotinė, kiekviena laida - paskutinė“, ir siekia žaisti televiziją - kanibalizuoti ir iškreipti egzistuojantį kultūrinės ar publicistinės laidos formatą.
Evaldas Jansas pasinaudoja televizijos laida kaip įrankiu iškelti baigties, evoliucijos, degradacijos ir re-voliucijos klausimus visuomeninėje kultūros sferoje.
Jo laida - tai nekrologas kino teatrui „Lietuva“, televizijai (laidoje panaudoti kadrai iš šiemetinių geriausios kultūros laidos apdovanojimų), kultūros politikai (reportažai iš Tarpdisciplininio meno kūrėjų sąjungos susirinkimo ir Dailininkų sąjungos konferencijos, kurioje svarstyta ŠMC veikla). Tai, J.Ridderstrale ir K. A. Nordstromo žodžiais (kuriais pasinaudoja ir laidos autorius) tariant, „karaokiško kapitalizmo akompanimentas“ ir virtualus diskusijų apie „sumeluotą poziciją“ (Donatas Vaišnoras) ir revoliucino veiksmo galimybę forumas.
Ypatingu humoro, montažo ir situacijos jausmu trykštanti laida žada nemažai atpažinimo džiaugsmo ir įvardytų konfliktų kultūros veikėjams, vartotojams bei prodiuseriams.