• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2700 1785

Krūtingosios renkasi mirtį

Moterys, kurios ryžtasi krūtų padidinimo operacijai, tris kartus dažniau gyvenimą baigia savižudybe. Specialistai kol kas neranda ryšio tarp krūtų didinimo operacijos ir noro pasitraukti iš gyvenimo. Neatmetama nuomonė, jog tokios moterys tiesiog kenčia dėl nepilnavertiškumo komplekso, o tai jas stumia pirmiausia gultis ant operacinio stalo, o paskui - šokti pro dangoraižio langą.

REKLAMA
REKLAMA

Neseniai Jungtinės Didžiosios Britanijos Karalystės speciali statistinė medicinos komisija paskelbė plastinės chirurgijos srityje atliktų stebėjimų rezultatus. Buvo stebimi dešimties plastinės chirurgijos klinikų pacientai. Tyrimai parodė, kad 35 procentai plastinės chirurgijos kabinetų klientų - vyrai nuo 22 iki 37 metų. Prieš 5-8 metus šis skaičius nesiekė nė 8 procentų.

REKLAMA

Kas penktas vyras į kosmetologus kreipiasi dėl savo vyriškumo - t. y. norėdamas, kad jam būtų padidintas lyties organas. O štai kitos populiarios Anglijoje plastinės operacijos: nosies formos koregavimas, riebalų nusiurbimas, ausų formos korekcija, taip pat lūpų apimties ir formų padidinimas kolagenu.

REKLAMA
REKLAMA

Likusi kosmetologų klientų dalis - moterys nuo 22 iki 45 metų amžiaus. Tarp moterų populiariausia krūtų didinimo operacija ir celiulito "atsikratymas". Toliau - epiliacija, raukšlių lyginimas, veido ir kaklo odos tempimas, nosies formos korekcija.

Įdomu tai, kad vos per pirmus tris šių metų mėnesius į kosmetologus kreipėsi net 26 procentais daugiau klientų nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį.

Tyrimų grupės darbuotojai pastebėjo, kad didžiausias plastinių operacijų bumas kilo tuomet, kai plastinės chirurgijos klinikos priėmė sprendimą operacijas atlikti kreditan. Ir dar. Per praėjusius metus britai gydytojų kosmetologų kabinetuose paliko per 640 milijonų dolerių!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų