• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tokie automobilių gamintojai kaip „Wiesmann“ yra nišinis produktas, kurį nori įsigyti tik išskirtinį skonį turintys automanai. „Wiesmann“ ir kitų panašių gamintojų sukurti automobiliai domina tik labai siaurą žmonių ratą, todėl nenuostabu, jog egzotiškai atrodančių mašinų gamintojai be pašalinių pagalbos sugeba išgyventi tik keletą metų.
„Wiesmann“ savo gamyklos duris turėjo uždaryti 2014 metų viduryje. Tuomet raktus nuo gamyklos perėmė bankroto administratoriai, kurie kartu su kreditoriais stengėsi susigrąžinti paskolintus pinigus. Bankroto administratoriai nuo pat praėjusių metų pabaigos ieškojo potencialių investuotojų, kurie turėtų noro, pinigų ir užsispyrimo atgaivinti „Wiesmann“.
Vienas iš „Wiesmann“ markės įkūrėjų kalbėdamas su Belgijos žiniasklaida atskleidė, jog bankroto administratoriai surado naujus šeimininkus, kurie yra pasiryžę atnaujinti automobilių gamybą ir investuoti į naujų modelių kūrimą.
Kas tapo naujaisiais „Wiesmann“ šeimininkais - nežinoma, tačiau vokiškų automobilių gamyba tikimasi atnaujinti iki 2016 vasaros. Atgimęs automobilių gamintojas greičiausiai užbaigs ribotos laidos „Wiesmann GT MF4-CS“ modelių gamybą ir pradės darbuotis ties modernesniu arba galbūt net visiškai nauju „Wiesmann“ modeliu.
„Wiesmann GT MF4-CS“ pirmą kartą buvo pristatytas 2013 metais. Vokietijoje įsikūręs gamintojas norėdamas atšvęsti savo 25 metų jubiliejų, pademonstravo egzotiškai atrodančio kupė ribotos laidos versiją. Šis modelis buvo komplektuojamas su 4.0 litrų darbinio tūrio „BMW“ varikliu, kuris išvystė 420 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą. Vos 1350 kilogramų svėręs automobilis iki 100 km/val. įsibėgėdavo tik per 4.4 sekundės.

Tokie automobilių gamintojai kaip „Wiesmann“ yra nišinis produktas, kurį nori įsigyti tik išskirtinį skonį turintys automanai. „Wiesmann“ ir kitų panašių gamintojų sukurti automobiliai domina tik labai siaurą žmonių ratą, todėl nenuostabu, jog egzotiškai atrodančių mašinų gamintojai be pašalinių pagalbos sugeba išgyventi tik keletą metų.
„Wiesmann“ savo gamyklos duris turėjo uždaryti 2014 metų viduryje. Tuomet raktus nuo gamyklos perėmė bankroto administratoriai, kurie kartu su kreditoriais stengėsi susigrąžinti paskolintus pinigus. Bankroto administratoriai nuo pat praėjusių metų pabaigos ieškojo potencialių investuotojų, kurie turėtų noro, pinigų ir užsispyrimo atgaivinti „Wiesmann“.
Vienas iš „Wiesmann“ markės įkūrėjų kalbėdamas su Belgijos žiniasklaida atskleidė, jog bankroto administratoriai surado naujus šeimininkus, kurie yra pasiryžę atnaujinti automobilių gamybą ir investuoti į naujų modelių kūrimą.
Kas tapo naujaisiais „Wiesmann“ šeimininkais - nežinoma, tačiau vokiškų automobilių gamyba tikimasi atnaujinti iki 2016 vasaros. Atgimęs automobilių gamintojas greičiausiai užbaigs ribotos laidos „Wiesmann GT MF4-CS“ modelių gamybą ir pradės darbuotis ties modernesniu arba galbūt net visiškai nauju „Wiesmann“ modeliu.
„Wiesmann GT MF4-CS“ pirmą kartą buvo pristatytas 2013 metais. Vokietijoje įsikūręs gamintojas norėdamas atšvęsti savo 25 metų jubiliejų, pademonstravo egzotiškai atrodančio kupė ribotos laidos versiją. Šis modelis buvo komplektuojamas su 4.0 litrų darbinio tūrio „BMW“ varikliu, kuris išvystė 420 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą. Vos 1350 kilogramų svėręs automobilis iki 100 km/val. įsibėgėdavo tik per 4.4 sekundės.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų