
Sportiškas kupė buvo sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir „Volkswagen Type 3“ platformos. Dėl pakankamai ribotų išteklių, inžinieriai naujame modelyje panaudojo „Type 3“ pakabos komponentus, variklį. Net ir priekinė ir galinė ašys buvo identiškos. Tuo tarpu kėbulo detalės buvo paimtos nuo „Volkswagen Karmann Ghia“. Prie automobilio dirbę specialistai jas perdirbo ir pritaikė savo poreikiams.
Į sportiškai atrodantį kupė iš pradžių buvo montuojamas 1.6 litro, vos 54 arklio galias išvystantis benzininis variklis. Vėliau, atsižvelgę į pirkėjų atsiliepimus, į automobilį buvo montuojamas šiek tiek galingesnis, 65 arklio galias išspaudžiantis agregatas.
Nepaisydami galios trūkumo, brazilai šį automobilį pamilo iš pirmo žvilgsnio. „Volkswagen“ nuo 1972 iki 1976 metų pardavė daugiau nei 10 tūkst. vienetų, iš kurių tik 319 buvo eksportuoti į Europą arba Afriką.



