REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žemės ūkio ministerija (ŽŪM) privalo nutraukti 2,4 mln. eurų vertės viešinimo konkursą, kurį laimėjo ryšių su visuomene agentūrų Strateginių komunikacijų centras ir „Creative media services“ konsorciumas, pareiškė Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT).

Žemės ūkio ministerija (ŽŪM) privalo nutraukti 2,4 mln. eurų vertės viešinimo konkursą, kurį laimėjo ryšių su visuomene agentūrų Strateginių komunikacijų centras ir „Creative media services“ konsorciumas, pareiškė Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak VPT, ministerija, vertindama tiekėjų pasiūlymus, pažeidė skaidrumo ir lygiateisiškumo principus bei teikėjo kainos vertinimo tvarką - ji nugalėtoju paskelbė brangiausią tiekėją.

REKLAMA

„Pasiūlymuose nurodytų žiniasklaidos priemonių vertinimas buvo nenuoseklus, nes perkančioji organizacija neišsiaiškino būtinos informacijos, susijusios su laikraščių platinimu, kad galėtų priimti objektyvius sprendimus, ar tiekėjų pasiūlymuose ir paaiškinimuose pateikti duomenys bei laikraščių leidėjų deklaruojama informacija atitinka Visuomenės informavimo įstatymo nuostatas“, - rašoma VPT pranešime spaudai.

Pasak VPT pranešimo, sutartį su tiekėju planuota sudaryti 12-kai mėnesių su galimybe ją pratęsti du kartus, o bendra 3 metų sutarties vertė - 2,4 mln. eurų (su PVM).

REKLAMA
REKLAMA

Konkursui pasiūlymus pateikė 7 tiekėjai, iš jų 6 pasiūlymai buvo atmesti kaip neatitinkantys reikalavimų. Jo laimėtojas pasiūlė 797 tūkst. eurų kainą (vienerių metų paslaugų vertė).

Pasak VPT, konkurse dalyvavo bendrovė „Mediapool“, įmonių „Carat“ ir „Ad verum“ konsorciumas, bendrovė „Idea prima“, įmonių „Ministerium“, „Socialiniai partneriai“ konsorciumas, susivienijusios bendrovės „MVP sprendimai“, „Lietuvis“ ir „Open Agency“, bendrovių „VIP viešosios informacijos partneriai“ ir „VIA Media“ konsorciumas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ministerija pirko viešinimo regionų, vietos, specializuotose ir tautinėms mažumoms skirtose žiniasklaidos priemonėse paslaugas. VPT atstovė Vytautė Šmaižytė BNS nurodė, kad pernai balandį paskelbtu konkursu buvo siekiama viešinti Lietuvos kaimo plėtros 2014-2020 metų programą ir Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014-2020 metų programą.

Tma tikslui ŽŪM pernai skelbė ir viešinimo konkursą nacionaliniuose žiniasklaidos priemonėse. Šiemet kovo 23 dieną ministerija pasirašė beveik 1,2 mln. eurų vertės sutartį su bendrovėmis „Creator“ ir „Carat“, kurių pasiūlymas buvo įvertintas geriausiai - 82,65 balo.

Šiame konkurse taip pat dalyvavo bendrovės „Lukrecijos reklama“ ir „PHD“ (80,64 balo, pasiūlymo vertė 1,23 mln. eurų), „VIP viešosios informacijos partneriai“ ir „Open agency“ (80,5 balo, 898,8 tūkst. eurų) ir Strateginių komunikacijų centras ir „Creative media services“ (79,39 balo, 1,13 mln. eurų). Bendrovės „Idea prima“ 1,209 mln. eurų vertės pasiūlymas buvo atmestas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų