REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lapkritį nepavykus parduoti Estijos kapitalo Lietuvos lėktuvų nuomos bendrovės „Let's Jet“ (buvusi „AviaAM B01“) lėktuvo, pradinė jo pardavimo kaina sumažinta 0,8 mln. iki 2,4 mln. eurų. Pirmajame aukcione ji siekė 3,2 mln. eurų.     

Lapkritį nepavykus parduoti Estijos kapitalo Lietuvos lėktuvų nuomos bendrovės „Let's Jet“ (buvusi „AviaAM B01“) lėktuvo, pradinė jo pardavimo kaina sumažinta 0,8 mln. iki 2,4 mln. eurų. Pirmajame aukcione ji siekė 3,2 mln. eurų.     

REKLAMA

Portalo e.varžytynės duomenimis, antrasis lėktuvo „Bombardier CRJ-200LR“ aukcionas prasidėjo ketvirtadienį ir tęsis iki sausio 15 dienos. 

„Let's Jet“ lėktuvą antstolis parduoda teismui nusprendus nestabdyti apie 5 mln. eurų skolos Nigerijos skrydžių bendrovei „Hak Air“ išieškojimo. Vilniaus oro uoste saugomo lėktuvo pardavimą organizuoja skolą išieškantis antstolis Darius Stakeliūnas. 

Anksčiau teismų skolą grąžinti įpareigota bendrovė šiuo metu teismuose siekia pripažinti, kad jos ir „Hak Air“ 2013-ųjų birželį sudarytas papildomas susitarimas dėl orlaivio „CRJ-200LR“ pirkimo už 8,5 mln. JAV dolerių yra negaliojantis, o pirkėja neturi reikalavimo teisės į 4 mln. JAV dolerių, sumokėtus Lietuvos įmonei kaip avansą.

REKLAMA
REKLAMA

Nepavyko sustabdyti skolos išieškojimo

„Let's Jet“ iki šiol nepavyko laikinai sustabdyti skolos išieškojimo. 

Be to, Apeliacinis teismas gruodžio 14 dieną tenkino Nigerijos įmonės ieškinį ir nutarė, kad 4,7 mln. eurų žalą „Hak Air“ dėl neįvykusio orlaivio pardavimo sandorio privalo solidariai atlyginti „Let‘s Jet“ kontroliavusi Gedimino Žiemelio valdomos aviacijos verslo grupės „Avia Solutions Group“ antrinė orlaivių nuomos įmonė „AviaAM Leasing Service Centre“ ir jos vadovas Tadas Goberis.

REKLAMA

Įmonės 2013 metų balandį pasirašė ketinimų protokolą, kuriuo „Hak Air“ už 8,5 mln. JAV dolerių iš „Let's Jet“ ketino pirkti lėktuvą CRJ-200LR. Nigerijos įmonė sumokėjo 4 mln. JAV dolerių avansą, o likusią sumą įsipareigojo padengti iki 2014-ųjų birželio. 

Tačiau pirkėja 2013-ųjų rugpjūtį išreiškė pageidavimą, kad orlaivyje būtų sumontuota 80 tūkst. JAV dolerių vertės aukšto dažnio radijo įranga, būtina skrendant tiesiausiu keliu iš Nigerijos į Europą – per Sacharos dykumą, o „Let's Jet“ sutiko tai padaryti tik tuo atveju, jeigu „Hak Air“ sutiks sumokėti visą kainą už lėktuvą arba pateiks banko garantiją.

REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos įmonė, motyvavusi įtarimais, jog „Hak Air“ gali nesumokėti likusios sumos, ketinimų protokolą vienašališkai nutraukė ir nepristatė lėktuvo pirkėjai, bet teismas, įvertinęs „Let's Jet“ veiksmų visumą, pripažino, kad ji elgėsi nesąžiningai.

Registrų centro duomenimis, vienintelė „Let's Jet“ akcininkė yra Estijoje registruota bendrovė „HoggTech“. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų