• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiųjų uostamiesčio autobusų ir "mikriukų" vairuotojai šiurpina keleivius pūsdami jiems į veidus cigarečių dūmus, svaidydami atgal baltus centus arba tiesiog nesiteikdami paduoti bilietėlio.

REKLAMA
REKLAMA

Būtent tokio pobūdžio skundų dažniausiai sulaukia VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas".

Chamišką vairuotojų elgesį keleiviai skundžia ne tik šiai įstaigai, bet ir spaudai. Dienraštis yra sulaukęs kelių pasipiktinusių klaipėdiečių laiškų. Viename iš jų teigiama, kad su vežimėliu į autobusą įlipusiai motinai vairuotojas nesiteikė parduoti bilietėlio, nes iškart pradėjo važiuoti.

REKLAMA

Motina, pabijojusi iš rankų paleisti vežimėlį su kūdikiu, ketino bilietą įsigyti kitoje stotelėje, tačiau jos nelaimei, įlipo kontrolieriai ir, išsodinę mamą su kūdikiu, skyrė baudą.

Dar vieną keleivę pašiurpino 15-ojo maršruto mikroautobuso vairuotojas, jos akivaizdoje užsirūkęs. Bandžiusi sugėdinti ir sudrausminti vyriškį moteris buvo apšaukta, jai pasiūlyta eiti pėsčiomis.

"Negirdėjau, kad egzistuotų kokios atskiros etikos taisyklės vairuotojams, tačiau sulaukę signalo, kad jie elgiasi nekultūringai, perduodame informaciją vairuotojų darbdaviams", - dienraščiui sakė "Klaipėdos keleivinio transporto" Kontrolės skyriaus viršininkė Ala Galaibo.

REKLAMA
REKLAMA

Jos teigimu, dažniausiai keleiviai skundžiasi sumokėję pinigus ir negavę bilietėlio, o patys kontrolieriai baudžia už netvarkingas, šiukšlinas transporto priemones, bandymus nuslėpti pajamas.

A. Galaibo teigimu, po miestą vis dar važinėja autobusai, kurių vairuotojai keleiviams piktybiškai neduoda bilietėlių. Per praėjusį mėnesį už šį pažeidimą buvo nubausti 3 vairuotojai.

"Baudas skiriame ir už rūkymą. Jos siekia nuo 10 iki 30 litų. Nedidelės, tačiau kai tenka mokėti nuolat, vyrai pradeda galvoti, ar verta tai daryti ir piktinti keleivius", - teigė A. Galaibo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu Klaipėdos autobusų parko direktorė Jelizaveta Daugininkienė tvirtino, kad pastaruoju metu skundų dėl jos darbuotojų elgesio gerokai sumažėję.

"Anksčiau dažnai vyrus auklėjome. Jeigu sulaukdavome pasipiktinusių keleivių skambučių - kviesdavomės ant kilimėlio, jei raštu - aiškindavomės situaciją ir skirdavome įspėjimą, po to - pinigines baudas. Būdavo, jog dėl šiurkštaus elgesio vairuotojus net atleisdavome iš darbo. Dabar to daryti netenka - visi brangina darbo vietas", - teigė J. Daugininkienė.

Vaida JUTKONĖ

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų