Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Norai geri, bet tam reikia grįžti prie pilno materialinio aprūpinimo mokyklose,.. suteikiant jai atskira auklėjimo įstaigos statusą, gal netgi uždara.. su sava tvarka griežtomis taisyklėmis ir pedantiškų jų vykdimų , pav. galėtu būti UK,... sistema dirba ir apjungia įvairius socialinius sluoksnius ir jie neturi ten problemų bent tokių apie kurias reiktu nuolat girdėti ..ten nekyla klausimas dėl uniformų ..ir kitų mokymuisi reikalingų mater. aprūpinimo dalykų, o tai nuima didele dalį naštos nuo tėvų ir sulygina visų ten besimokančių galimybes, juk ne paslaptis kad vaikai skirstosi pagal tuos sluoksnius kuriuose sukasi jų tėvai , o čia ir yra skirtingas požiūris vaikų į juos supančia aplinką, pagal sena tvarka mokykla čia ne daug kuo padės ..čia daug rašyta apie mokinius bet nieko neparašyta apie mokytojus ..jei žmogus / mokytojas jaučiasi ne saugus ir prastai motyvuotas, o tai ne tik materialinė pusė ,.. labai didelė tikimybė kad sistema nedirbs ..ko nesupranta mokyklos vadovas tai to kad mokykla visuomenės dalis ir kiek jį besistengtu nuo to atsiriboti jai to nepavyks .. mokykla turi užimti ne stebėtojos pozicija o užduodančios tonusą,mūsų vaikų vystymuisi, tai savotiška simbiozė tėvai šeima vertybės - mokykla valstybė moralė ,.. jungianti grandis vaikai ..
ko tikrai pas mus nėra tai valstybinio požiūrio į tas programas ilgiems metams ,.be tokio tęstinumo negali būti sukurta jokia stabili sistema .. netgi su tuo skurdžiu finansavimu kurį turime ..rezultate turime tokius str. kuriuose kaltinami tėvai dėl lėkšto jų požiurio .. pamastimui ,..periferijoje sunkiai berastumėt vaikų gerai mokančiu lietuvių kalba , tai liečia abiturientus ,.. išvada lužis problema dešimt metų atgal ,.. gariunų karoliukų laikai ..
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų