REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lenkijai per pasienyje su Baltarusija esantį vienintelį vilkikams skirtą pasienio kontrolės punktą Koroščine praleidžiant tik Europos Sąjungos (ES) ir Europos laisvosios prekybos asociacijos (EFTA) šalims priklausančius vilkikus, Uzbekistanas ieško galimybių sudaryti savo vežėjams galimybę krovinius gabenti per Lietuvos teritoriją.

Lenkijai per pasienyje su Baltarusija esantį vienintelį vilkikams skirtą pasienio kontrolės punktą Koroščine praleidžiant tik Europos Sąjungos (ES) ir Europos laisvosios prekybos asociacijos (EFTA) šalims priklausančius vilkikus, Uzbekistanas ieško galimybių sudaryti savo vežėjams galimybę krovinius gabenti per Lietuvos teritoriją.

REKLAMA

„Šiuo metu vyksta derybos, siekiant užtikrinti netrukdomą Uzbekistano vežėjų vilkikų pravažiavimą per Lietuvos pasienio kontrolės punktus“, – teigiama Uzbekistano transporto ministerijos pranešime.

Tuo metu Kazachstano pramonės ir infrastruktūros plėtros ministerija pirmadienį pranešė, kad Lietuva sutiko per savo teritoriją praleisti Lenkijoje įstrigusius apie 400 kazachų vilkikų. Lietuvos susisiekimo ministerija BNS Plius patvirtino, kad toks susitarimas yra pasiektas.

Valstybės sienos apsaugos tarnybos duomenimis, Lietuvos teritoriją kertančių Uzbekistano vilkikų skaičius kol kas pastebimai neišaugo. Vasario 20-26 dienomis per sieną su Baltarusiją iš Lietuvos išvažiavo 187, įvažiavo – 174 uzbekų vilkikai, tuo metu vasario 3-9 dienomis, prieš Lenkijai pradedant riboti vilkikų praleidimą, Lietuvos-Baltarusijos sieną kirto atitinkamai 178 ir 207 uzbekų vilkikai.

REKLAMA
REKLAMA

Lenkija nuo vasario 21 dienos uždarė pasienio kontrolės punktą Koroščine trečiųjų šalių vilkikams ir nurodė, kad vežėjai, kurių vilkikai nėra registruoti ES ir EFTA šalyse, į Baltarusiją turi vykti per Lietuvos arba Latvijos pasienio kontrolės punktus. Portalas Logistyka.rp.pl anksčiau skelbė, kad Koroščino pasienio punktu naudojosi ne tik Lenkijos ir Baltarusijos, bet taip pat ES nepriklausančių Serbijos, Turkijos, Moldovos, Vidurinės Azijos bei kitų šalių vežėjai.

Lenkijai apribojus vilkikų praleidimą, išaugo jų eilės Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų