REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Už nugaros paliktos Peru kopos virto reabilitacija Lietuvos ekipažams. Šeštąją Dakaro ralio dieną tautiečiai ne tik stebino greitu tempu, o ir išvengė didesnio jo svyravimo – 14-a vietą šiandien dieną baigė „General Financing team Pitlane“ komanda.

Už nugaros paliktos Peru kopos virto reabilitacija Lietuvos ekipažams. Šeštąją Dakaro ralio dieną tautiečiai ne tik stebino greitu tempu, o ir išvengė didesnio jo svyravimo – 14-a vietą šiandien dieną baigė „General Financing team Pitlane“ komanda.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ketvirtadienis tiek Peru, tiek ralio estafetę perimančioje Bolivijoje buvo pompastikos diena. Milijonus į šio ralio pritraukimą investavusios valstybės nepraleido progos pasaulio lenktynininkų pasitikti išskėstomis rankomis, o juos per televizijos ekranus stebintiems sirgaliams priminti, jog tai puiki vieta kitoms atostogoms. Nepaisant „oficialiosios dalies“, sportininkai šiandien nemenkai paplušėjo – daugiau nei trys šimtai kilometrų greičio ruožuose sujungti su dar puspenkto šimto tiesiog kelyje bei pagardinti laiko juostos kitimu pareikalavo kantrybės. Tačiau visi šie kilometrai vedė vis toliau nuo penkias dienas kankinusių kopų ir planus griovusių gedimų, vis arčiau lietuviams palankesnių, kieto grunto trasų su labiau „lietuviška“ lauko temperatūra. Šis situacijos pagerėjimas neapsiėjo be šalutinių efektų – į kokteilį kartumo įnešė atsiradusios aukštikalnės, kurios šiandien smeigiančiu galvos skausmu užklupo ne vieną ekipažą. Kokteilį dar labiau pasaldino praėjusių košmaru vadintos purvo vonios.

REKLAMA

„Pirmoji dalis Peru buvo labai greita, techniška, kalnų masyve, siaurais keliais. Antrojoje, įvažiavus į Boliviją, buvo labai daug tiesiųjų, labai daug purvo, buvo daug ir techniškų kelių, tai, sakysime, techniškas ruožas. Mes visą laiką ant kelio, pavyzdingai, bet visą dieną automobilis nevažiavo taip kaip turėtų, variklis dirbo 82 procentais galios, nes nusimušė akceleratoriaus pedalo kalibracija ir realiai važiavome ne visu pajėgumu, bet ką padarysi. Dabar važiuojame į La Pasą. Ten podiumas, rytoj poilsio diena ir ką – pavargę, bet laimingi“, – raportavo Benediktas Vanagas.

REKLAMA
REKLAMA

Paklaustas apie sąlygų pokyčius ir staiga pakitusį aukštį, Benediktas sakė, jog aukščiausia vieta, kurią šiandien užfiksavo buvo apie 4 900 metrų ir natūraliai tokiame aukštyje neišvengiami kalnų ligos simptomai, tačiau išgerti vaistai nuo skausmo juos suvaldė ir šiuo metu pilotas jaučiasi puikiai.

Po sėkmingo finišo, ekipažo dar laukia kelionė iki podiumo La Pasą. Iš karto po jos – poilsis. Keturių kilometrų aukštį ir purvo vonias iškentę lenktynininkai šįvakar galės atsikvėpti – rytoj keliauti niekur nereikės. Poilsis ir jėgų atgavimas bus privalomos procedūros, nes poryt prasidės maratoninis greičio ruožas – dvi dienos be technikų aptarnavimo. Dvi dienos su detalėmis, kurias pasiėmei su savimi. Dvi dienos, su trimis padangomis rezerve. Jeigu rytoj ilsėsis lenktynininkai, o mechanikai dirbs, tai poryt jie gaus susikeisti vietomis ir numigti papildomą valandą, prieš dar savaitę siaubo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų