• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis klaipėdiečių neturi nė menkiausio supratimo, už kokias Klaipėdos strategų galvose gimusias vizijas jie yra priversti mokėti iš savo kišenės - miesto biudžeto.

REKLAMA
REKLAMA

Pavyzdžiui, bakstelėjęs žemėlapyje į apleistą teritoriją, valdininkas negali pats atsakyti, kas joje turėtų būti. Tačiau išeitis randama nesunkiai - skelbiamas konkursas parengti galimybių studiją, ir jį laimėjusi bendrovė už mokesčių mokėtojų pinigus atsako į valdininkams rūpimą klausimą.

REKLAMA

Šiuo metu įvairios konsultacinės kompanijos rengia ne vieną galimybių studiją, kurią užsakė savivaldybė, rašo dienraštis "Klaipėda".

Netrukus turėtų būti pateiktos kelios alternatyvos, kaip turėtų atrodyti uostamiesčio poilsio parkas. Atsakymo kaina - 53 tūkst. litų.

Kita bendrovė savivaldybei turės pateikti galimybių studiją, kurioje bus pateikta informacija, ar Danės upės slėnio teritorija nuo Biržos tilto iki Palangos plento tinkama plėtoti vandens ir kultūros turizmą. Už tai įmonė "Eurointegracijos projektai" iš savivaldybės gaus 500 tūkst. litų.

REKLAMA
REKLAMA

Dar 420 tūkst. bus pridėti už tai, kad bendrovė parengs dviračio tako palei Danę techninį projektą.

Už tai, kad Socialinės ir ekonominės plėtros centras išsiaiškins, kaip vienoje uostamiesčio gatvių pastatyti tarptautinių varžybų reikalavimus atitinkantį plaukimo baseiną ir kiek tai kainuos, savivaldybė pasiryžusi sumokėti 875 tūkst. litų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kitais metais taip pat numatyta parengti ne vieną galimybių studiją.

Klaipėdos miesto savivaldybės Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėjos Elonos Jurkevičienės teigimu, be galimybių studijų miestas neišsiverstų.

Ji pabrėžė, kad galimybių studijos būtinos ir norint, kad kurio nors objekto statybą ar projekto įgyvendinimą finansuotų Europos Sąjunga. Ji tuomet padengia ir išlaidas, kurių reikėjo parengti galimybių studiją.

REKLAMA

Tuo tarpu kai kurios galimybių studijos prieštarauja viena kitai ir galbūt niekada netaps realybe.

Prieš trejus metus buvo sukurta Transporto sektoriaus vystymo galimybių studija. Jos rengėjai pasisakė, kad Tiltų gatvė negali būti skirta tik pėstiesiems.

Tačiau netrukus parengta kita - senamiesčio atgaivinimo - galimybių studija atskleidė, kad visos senamiesčio gatvės turi būti atiduotos tik pėstiesiems, ir taip esą miesto širdis taps gyvesnė.

Taip atsitiko su 94 tūkst. litų kainavusia Smiltynės išvystymo galimybių studija, kurioje gimusiems sumanymams pasipriešino Europos Sąjungos ekspertai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų