„Toyota C-HR“ tapo pirmuoju kompanjios modeliu, kuris buvo sukurtas ant naujutėlės platformos, kurią ateityje naudos beveik visi „Toyota“ markės modeliai. „TNGA“ vardu pavadinta platforma yra pakankamai universali ir lanksti, jog jos pagrindu būtų kuriami ne tik kompaktiški krosoveriai, bet ir didesni automobiliai.
Šiuo metu Turkijoje esanti gamykla net 80% pagamintų automobilių eksportuoja į Europą, tačiau netrukus ši situacija pasikeis, nes gamyklos vadovai planuoja Turkijoje surinktas mašinas eksportuoti ne tik į Europą, bet ir JAV, Kanadą, Taivaną ir Pietų Afrikos respubliką. Tokiu būdu gamyklos pajėgumai bus padidinti nuo 150 000 iki 280 000 automobilių per metus.
Naujasis „Toyota“ šeimos narys bus komplektuojamas su 1,2 litro benzininiu 115 arklio galių išvystančiu motoru arba 120 arklio galių išvystančia hibridine jėgaine. Kai kuriose rinkose automobilis bus siūlomas su 2,0 litrų, 150 arklio galių išvystančiu motoru.
„Toyota“ buvo vienas pirmųjų automobilių gamintojų, kuris pasauliui pasiūlė įsigyti krosoverio tipo modelį - tai buvo visame pasaulyje populiarus „Toyota RAV4“. Netrukus šiam modeliui kompaniją pradės palaikyti mažesnis, kompaktiškesnis „Toyota C-HR“, kuris įžengs į labai konkurencingą segmentą, kuriame dominuoja tokie modeliai kaip „Nissan Juke“ ar „Renault Captur“.
Prieš keletą dienų „Toyota“ gamykloje Turkijoje prasidėjo mažiausio kompanijos krosoverio gamyba. „Toyota C-HR“ prisijungė prie „Corolla“ ir „Verso“ modelių, kurie Turkijoje esančioje gamykloje nuo konvejerio rieda ne pirmus metus.
„Toyota“ buvo vienas pirmųjų automobilių gamintojų, kuris pasauliui pasiūlė įsigyti krosoverio tipo modelį - tai buvo visame pasaulyje populiarus „Toyota RAV4“. Netrukus šiam modeliui kompaniją pradės palaikyti mažesnis, kompaktiškesnis „Toyota C-HR“, kuris įžengs į labai konkurencingą segmentą, kuriame dominuoja tokie modeliai kaip „Nissan Juke“ ar „Renault Captur“.
Prieš keletą dienų „Toyota“ gamykloje Turkijoje prasidėjo mažiausio kompanijos krosoverio gamyba. „Toyota C-HR“ prisijungė prie „Corolla“ ir „Verso“ modelių, kurie Turkijoje esančioje gamykloje nuo konvejerio rieda ne pirmus metus.

