Verslininkė ir nuomonės formuotoja Simona Lipnė gerbėjus socialiniuose tinkluose lepina saulėtais kadrais iš šiltosios Tenerifės. Į salą moteris išvyko kartu su visa šeima: vyru Mindaugu ir penkiamečiais trynukais Emilija, Patricija ir Herkumi.

Naujienų portalui tv3.lt žinoma moteris atskleidė į Atlanto vandenyno salą su artimaisiais išvykusi jau trečią žiemą. Tiesa, šeima čia ne atostogauja, o gyvena įprastą gyvenimą: vaikai eina į darželius, o sutuoktiniai dienos metu dirba.

Pasidomėjus, kodėl lietuvišką žiemą šeima vis iškeičia į Tenerifę, Simona pasakojo, kad pagrindine to priežastimi tampa niūrus lietuviškas oras.

„Tenerifėje yra amžinas pavasaris, o Lietuvoje žiemos tokios, jog vakarai labai tamsūs ir didžiausia pramoga tampa televizoriaus žiūrėjimas. Į šiltus kraštus vykstame dėl vaikų, nes norime, kad jie būtų gryname ore, sportuotų, važinėtų paspirtukais ir plaukiotų baseine“, – mintimis dalijosi S. Lipnė.

Nuomonės formuotoja atskleidė, kad įprasta šeimos diena Tenerifėje prasideda bendrais pusryčiais, o vėliau vaikai yra vežami į darželį: „Čia darželyje vaikai pusryčių negauna, tad valgome namuose, apie devintą valandą juos nuvežame, o vėliau su vyru tvarkome savo reikalus. Tenerifėje vaikų darželiai pradeda dirbti vėliau ir užsidaro anksčiau, tad apie ketvirtą valandą jau pasiimame vaikučius.“

Daugiau nei 100 tūkstančių sekėjų „Instagram“ platformoje burianti Simona sakė nepajutusi didelio kainų skirtumo tarp Lietuvos ir Ispanijos salos. Anaiptol, moters teigimu, kai kurie dalykai čia netgi pigesni.

„Didžiausia mūsų pramoga Tenerifėje yra grynas oras, kuris nemokamas, o veiklos jame – daugybė: galima vaikščioti, kopti į kalnus, aplankyti žinomas vietas. Mes keliaujame dažnai, kartą per žiemą nuvežame vaikus į pramogų parkus. Žinoma, jie kainuoja, bet tos kainos nėra labai didelės“, – tikino moteris.

Pasak jos, maistas Tenerifės kavinėse kainuoja arba tiek pat, arba net mažiau, nei Lietuvoje. Be to, Simonos teigimu, šioje saloje yra labai populiarūs turgūs, kuriuose žmonės perka vaisius ir daržoves: „Jų kainos dažnai netgi mažesnės nei mūsų šalyje, o kokybė kur kas geresnė – viskas šviežia, ką tik nuskinta ir užauginta.“

Paklausus, kaip prie naujos gyvenamosios aplinkos sekasi prisitaikyti vaikams, verslininkė teigė, kad Tenerifė trynukams tapo tarytum antraisiais namais.

„Jiems ši sala jau toks pats natūralus ir įprastas dalykas, kaip ir mūsų Palanga, jie čia viską žino ir supranta. Šiais metais apsigyvenome tame pačiame name, kaip ir tada, kai buvome čia pirmąjį kartą. Bandėme gyventi įvairiose vietose, bet supratome, kad geriausia yra ten, kur ir be automobilio galima daug ką nuveikti“, – įspūdžiais dalijosi trynukų mama.

Baigdama pokalbį Simona atskleidė, kad šiemet Tenerifėje bus kiek trumpiau, nei praėjusiais kartais: „Pernai išbuvome čia tris mėnesius, o šįkart atvykome nuo sausio vidurio ir pabūsime tik iki vasario pabaigos. Mano vyras nenori pasilikti ilgiau, jis trokšta pamatyti daugiau pasaulio. Taigi nusprendėme, kad dar šiek tiek pabūsime ir po to skrisime į Braziliją."