REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie rotorinio variklio istoriją rašėme ne vieną kartą, tačiau ar žinote kaip šis variklis veikia? Ar norėtumėte pamatyti kaip jis veikia? Jeigu į šiuos klausimus atsakėte teigiamai, turime jums gerų naujienų.
Nemažą žinių bagažą turintis vaikinas prieš keletą metų nusprendė sukurti kanalą „Youtube“ ir visam pasauliui parodyti kaip veikia vienas ark kitas automobiliuose naudojamas komponentas. Šiuo metu daugiau kaip 430 tūkst. prenumeratorių turintis vaikinas šiandien pristatė savo naujausią vaizdo klipą, kuriame visiems pasaulio automanams bus paaiškinta ir parodyta kaip veikia rotorinis variklis.
Rotorinis variklis nėra toks pats tradicinis vidaus degimo motoras. Rotorinis variklis turi tik kelias judančias detales, kurios ir priverčia variklį veikti ir automobilį judėti į priekį.
Nors šis variklio tipas pasižymi pakankamai didžiuliu apetitu kurui ir tepalams, ir kas maždaug 100 - 150 tūkst. kilometrų reikalauja kapitalinio remonto, tačiau daugelis entuziastų pabrėžia, jog rotorinis motoras turi žymiai daugiau privalumų nei trūkumų.

Apie rotorinio variklio istoriją rašėme ne vieną kartą, tačiau ar žinote kaip šis variklis veikia? Ar norėtumėte pamatyti kaip jis veikia? Jeigu į šiuos klausimus atsakėte teigiamai, turime jums gerų naujienų.
Nemažą žinių bagažą turintis vaikinas prieš keletą metų nusprendė sukurti kanalą „Youtube“ ir visam pasauliui parodyti kaip veikia vienas ark kitas automobiliuose naudojamas komponentas. Šiuo metu daugiau kaip 430 tūkst. prenumeratorių turintis vaikinas šiandien pristatė savo naujausią vaizdo klipą, kuriame visiems pasaulio automanams bus paaiškinta ir parodyta kaip veikia rotorinis variklis.
Rotorinis variklis nėra toks pats tradicinis vidaus degimo motoras. Rotorinis variklis turi tik kelias judančias detales, kurios ir priverčia variklį veikti ir automobilį judėti į priekį.
Nors šis variklio tipas pasižymi pakankamai didžiuliu apetitu kurui ir tepalams, ir kas maždaug 100 - 150 tūkst. kilometrų reikalauja kapitalinio remonto, tačiau daugelis entuziastų pabrėžia, jog rotorinis motoras turi žymiai daugiau privalumų nei trūkumų.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų