
„Toyota“ specialistai elektros motoro darbą suprogramavo taip, jog jis veiktų tik išskirtiniuose scenarijuose. Pavyzdžiui, važiuojant iki 10 km/val. greičiu arba, kai automobilio sukibimą su kelio danga stebintys davikliai užfiksuoja ratų praslydimą važiuojant 10 - 70 km/val. greičiu. Visais kitais atvejais – automobilis rieda naudodamas priekinių ratų pavarą.
Naujo projekto autoriai taip pat nepraleido progos patobulinti „Prius“ eksterjero kėbulo linijų. Dizaineriai nugludino priekinę „Prius“ automobilio dalį, užapvalino tam tikrus kampus. Galinėje dalyje – taip pat netrūksta naujovių. „Prius“ autoriai atsikratė vertikalių galinių žibintų ir juos pakeitė kukliau, bet solidžiau atrodančiais analogais.
Atvėrę automobilio duris – taip pat išvysime vieną naujovę – milžinišką, vertikaliai sumontuotą lietimui jautrų ekraną, kuris pakeis iki šiol naudotą ir nelabai vykusią „Toyota“ multimedijos sistemą.




