Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Japoniškų automobilių gamintojai prieš daugiau nei 20 metų stengėsi sukurti „Porsche“ ir „Ferrari“ lygos automobilius. „Mazda RX-7“, „Honda NSX“ ar „Toyota Supra“ buvo tie automobiliai, kurie turėjo būti pranašesni už „Porsche 911“ ar „Ferrari F355“, tačiau net ir būdami pranašesni visose srityse, japoniški automobiliai nesugebėjo įsitvirtinti elitiniame klube. 
Šiandien tikrai nepradėsime diskusijos, kodėl „Honda NSX“ ar „Nissan Skyline“ taip ir netapo prestižinių sportiškų automobilių klubo nariais. Šiandien norime Jums parodyti šį unikalų projektą, kuris po truputėlį įgauna apčiuopiamas formas anapus Atlanto esančiose dirbtuvėse.
Jeigu esate drifto, o tiksliau - „Formula Drift“ čempionato varžybomis, Ryano Tuercko vardas Jums bus pažįstamas. Šio lenktynininko vardą paminėjome ne veltui, nes būtent šio atleto dėka pasaulis išvys vieną beprotiškiausių projektų.
Tai labai neįprastas receptas. Neįprastas vien dėl to, jog Ryanas Tuerckas ir dirbtuvėse plušantys specialistai nusprendė išlupti standartinį „Toyota GT86“ motorą ir vietoj jo sumontuoti 8 cilindrų agregatą. Tik tiek? Ne, deja, ne tik tiek. Amerikiečiai į japonišką kupė nusprendė sumontuoti „Ferrari F136“ 8 cilindrų variklį, kuris buvo montuojamas į „Ferrari 458 Italia“.
Projektas dar yra pakankamai ankstyvoje stadijoje, tad papasakoti daugiau detalių apie jį negalime. Vis dėlto, naująjį bolidą spėjusi nufilmuoti „Donut Media“ komanda parodys kaip jis šiuo metu atrodo. O atrodo jis įspūdingai.

VIDEO


Japoniškų automobilių gamintojai prieš daugiau nei 20 metų stengėsi sukurti „Porsche“ ir „Ferrari“ lygos automobilius. „Mazda RX-7“, „Honda NSX“ ar „Toyota Supra“ buvo tie automobiliai, kurie turėjo būti pranašesni už „Porsche 911“ ar „Ferrari F355“, tačiau net ir būdami pranašesni visose srityse, japoniški automobiliai nesugebėjo įsitvirtinti elitiniame klube. 
Šiandien tikrai nepradėsime diskusijos, kodėl „Honda NSX“ ar „Nissan Skyline“ taip ir netapo prestižinių sportiškų automobilių klubo nariais. Šiandien norime Jums parodyti šį unikalų projektą, kuris po truputėlį įgauna apčiuopiamas formas anapus Atlanto esančiose dirbtuvėse.
Jeigu esate drifto, o tiksliau - „Formula Drift“ čempionato varžybomis, Ryano Tuercko vardas Jums bus pažįstamas. Šio lenktynininko vardą paminėjome ne veltui, nes būtent šio atleto dėka pasaulis išvys vieną beprotiškiausių projektų.
Tai labai neįprastas receptas. Neįprastas vien dėl to, jog Ryanas Tuerckas ir dirbtuvėse plušantys specialistai nusprendė išlupti standartinį „Toyota GT86“ motorą ir vietoj jo sumontuoti 8 cilindrų agregatą. Tik tiek? Ne, deja, ne tik tiek. Amerikiečiai į japonišką kupė nusprendė sumontuoti „Ferrari F136“ 8 cilindrų variklį, kuris buvo montuojamas į „Ferrari 458 Italia“.
Projektas dar yra pakankamai ankstyvoje stadijoje, tad papasakoti daugiau detalių apie jį negalime. Vis dėlto, naująjį bolidą spėjusi nufilmuoti „Donut Media“ komanda parodys kaip jis šiuo metu atrodo. O atrodo jis įspūdingai.

VIDEO


REKLAMA

Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų