REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2” verslo klientų skaičius viršijo 24 tūkst. Be to, tyrimai rodo, kad būtent „Tele2“ besinaudojantys verslininkai yra labiausiai patenkinti savo operatoriumi.

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2” verslo klientų skaičius viršijo 24 tūkst. Be to, tyrimai rodo, kad būtent „Tele2“ besinaudojantys verslininkai yra labiausiai patenkinti savo operatoriumi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujausiais Lietuvos statistikos departamento duomenimis, Lietuvoje yra 86,9 tūkst. veikiančių ūkio subjektų. Iš jų „Tele2“ paslaugomis naudojasi daugiau kaip 24 tūkst., arba 28 proc.

REKLAMA

„Pastebime, kad sparčiai auga ne tik smulkių ir vidutinių, bet ir stambesnių organizacijų, besirenkančių mūsų paslaugas, skaičius. Verslininkai supranta – kiekvienas sutaupytas litas keliauja tiesiai į pelno eilutę, todėl galimybė už gerą ryšio ir paslaugų kokybę mokėti mažą kainą jiems labai svarbi”, – sakė Gediminas Šarkanas, „Tele2“ paslaugų pardavimo verslo klientams vadovas.

Bendrovės ryšio kokybę atspindi faktas, kad „Tele2“ GSM tinklo aprėptis jau yra didžiausia Lietuvoje. Tai patvirtina Ryšių reguliavimo tarnybos atliktas tyrimas.

REKLAMA
REKLAMA

Kartu bendrovė siūlo verslui realią galimybę sutaupyti. Į „Tele2“ perėjusių bendrovių apklausa, kurią atliko rinkos tyrimų ir analizės įmonė „RAIT“, atskleidė, kad 88 proc. verslo klientų, pradėjusių naudotis „Tele2“ paslaugomis, sumažino savo mobiliojo ryšio išlaidas. Šių bendrovių ryšio sąskaitos vidutiniškai sumažėjo 41,5 proc.

Tuo pat metu „Tele2“ verslo klientai yra labiausiai patenkinti savo operatoriumi. Nepriklausomos tyrimų kompanijos „EPSI Baltic“ kasmet atliekamas tyrimas parodė, kad labiausiai savo operatoriaus paslaugomis yra patenkinti „Tele2” verslo klientai. Jie bendrovei skyrė 78,4 taškus. Kitų operatorių šis įvertinimas buvo 72,6 ir 77 taškai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų