• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečiadienį Vilniaus miesto savivaldybės taryba pradėjo svarstyti administracijos struktūros projektą. Pagal svarstomą projektą, numatoma, kad administraciją papildys per 100 darbuotojų iš Socialinės paramos centro.

REKLAMA
REKLAMA

Savivaldybės administracijoje planuojama nustatyti didžiausią leistiną pareigybių skaičių – 927, tačiau ne priimant naujų darbuotojų, o įgyvendinant Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo nutartį ir teisės aktų reikalavimus, iš Socialinės paramos centro į Savivaldybės administraciją perkeliant 118 pareigybių valstybinei socialinių išmokų funkcijai vykdyti.

REKLAMA

Dėl šio pareigybių perkėlimo Vilniaus miesto savivaldybės darbo užmokesčio fondas liks nepakitęs, nes lėšos šių darbuotojų atlyginimams skiriamos iš valstybės biudžeto tikslinės dotacijos, rašoma Vilniaus savivaldybės spaudos skyriaus pranešime.

2005 m. kovo 4 d. Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo nutartyje ir 2005 m. balandžio 26 d. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos išaiškinime teigiama, jog pašalpų, kompensacijų ir kitų socialinių išmokų mokėjimas yra priskiriamas savivaldybės viešojo administravimo funkcijoms, įgyvendinant valstybines funkcijas, kurios, atsižvelgiant į įstatymų reguliavimą, yra priskiriamos savivaldybių administracijoms.

REKLAMA
REKLAMA

Svarstomame struktūros projekte numatoma, kad administracijoje bus 11 departamentų (Teisės, Personalo, Finansų, Miesto plėtros, Miesto ūkio ir transporto, Kultūros, sporto ir švietimo, Sveikatos ir socialinės apsaugos, Saugaus eismo, Ekonomikos ir investicijų, Elektroninio miesto, Aplinkos ir energetikos) ir 4 skyriai, neįeinantys į departamentų sudėtį (Aprūpinimo ir transporto, Užsienio ryšių, Vidaus audito, Viešųjų pirkimų).

Be to, iš dabar Kontrolės ir audito tarnyboje esančių 24 pareigybių devynias planuojama perkelti į Vidaus audito skyrių.

Anot pranešimo, šio skyriaus veikla yra žymiai efektyvesnė nei tarnybos, kuri turimus išteklius naudoja neefektyviai – tarnyboje įsteigti keturi skyriai, kiekvienam iš jų vadovauja skyrių vedėjai, kai kur – ir pavaduotojai, be to, įsteigtas Teisės ir bendrųjų reikalų skyrius, kurio veikla esą neturi nieko bendra su auditorių veikla.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų