REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
18
McDonald's tinklo strategijos Lietuvoje pristatymas (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

„McDonald's“ - vienas geriausiai pasaulyje žinomų greito maisto restoranų. Ir šis tinklas vis siekia ne tik išlaikyti didžiules klientų minias, bet ir pritraukti naujų. Dėl to sugalvotas ir naujausias hamburgerių „patobulinimas“ bei šios idėjos bandymas.

18

„McDonald's“ - vienas geriausiai pasaulyje žinomų greito maisto restoranų. Ir šis tinklas vis siekia ne tik išlaikyti didžiules klientų minias, bet ir pritraukti naujų. Dėl to sugalvotas ir naujausias hamburgerių „patobulinimas“ bei šios idėjos bandymas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pranešama, kad plačiai nesiskelbdamas restoranas „McDonald's“ išbando sumuštinių gamybą ne su šaldytais, o su visiškai šviežiais jautienos paplotėliais, rašo independent.co.uk.

REKLAMA

Kol kas bandymas vykdomas vos 14-oje restoranų JAV. Vis tik šio pirminio bandymo svarba visai kompanijai yra tiesiog didžiulė – jei klientai naujovę įvertintų teigiamai, nėra atmetamas ir greitas naujovės taikymas visame pasaulyje.

Jei kompanija imtų naudoti šviežius jautienus paplotėlius, tai greičiausiai turėtų daug pozityvių pasekmių. Nuo skanesnių burgerių ir trumpesnio paruošimo laiko iki greitesnio aptarnavimo. Kol kas visas poveikio mastas dar nė neįsivaizduojamas“, - tvirtina analitikas Markas Kalinowskis.

REKLAMA
REKLAMA

TAIP PAT SKAITYKITE:

Neįtikėtina: pamatykite, kaip atrodo „McDonald‘s“ rinkinukas po 6 metų


Tiesa, kompanija pripažįsta, kad netgi greitai priimtas jų sprendimas taikyti naujovę gali būti pristabdytas tokių aplinkybių kaip šviežios jautienos tiekimas kai kuriose vietose. Todėl naujovę gali tekti taikyti atskirai kiekviename regione.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų