
Nors automobilis nebuvo paženklintas „M5“ vardu, tačiau tai buvo tikrų tikriausias „M5“ pirmtakas. Po automobilio dangčiu slypėjo 3,5 litro, 6 cilindrų benzininis variklis, kuris taip pat buvo montuojamas ir į „535i, „735i“ ar „635 CSi“. Taip, tai ne pats ypatingiausias variklis pasaulyje, tačiau jis skleisdavo puikų garsą, tolygiai ir užtikrintai veikdavo ir paspaudus akceleratoriaus pedalą primindavo, jog jis geba pasiekti 218 AG.
Pakankamai santūriai ir tuo pačiu elegantiškai atrodantis sedanas šiais laikais vertinamas ir mylimas, todėl nenuostabu, jog „Premium Classic“ prekybos namuose atsiradęs modelis su 28 000 kilometrų rida buvo įkainotas net 69 950 eurų suma. Įspūdingas automobilis - įspūdinga suma.
Vis dėlto, automobilis praktiškai naujas, tad kad ir kaip norėtumėte pasakyti, jog jis to nevertas - klystate. Jis vertas kiekvieno sunkiai uždirbto cento.
 


 