• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečiadienį, rugsėjo 12 d., vykusiame Vilniaus tarybos posėdyje buvo priimtas sprendimas grąžinti senąsias vienkartinių viešojo transporto bilietų kainas, tačiau iki jos įsigalios, teks šiek tiek palaukti. Geriausiu atveju, prieš savivaldybės mėginimą pereiti prie vienkartinių elektroninių viešojo transporto bilietų kainų, buvę tarifai grįš kitą savaitę.

REKLAMA
REKLAMA

Remiantis priimtais pakeitimais, privačių mikroautobusų vienkartinių bilietų kainos nuo 3,5 lito sumažės iki 3 litų, o privačiuose autobusuose nuo 2,5 iki 2 litų. Kaip Balsas.lt komentavo Vilniaus miesto vežėjų asociacijos vadovas Saulius Matulionis, kol kas reikia laukti, kol „Valtybės žiniose“ bus paskelbtas oficialus pranešimas.

REKLAMA

„Kai tik informacinėje skiltyje pamatysime pranešimą, kuris, tikimės, turėtų būti išplatintas dar šią savaitę, keleivius vešime senaisiais tarifais. Viskas priklausys nuo to, kaip greitai savivaldybė paskelbs tą informaciją viešai“, ‒ tikino jis.

Liepos 4 d. Vilniaus taryba priėmė sprendimą, kuriuo buvo patvirtintos rugpjūčio 15 d. įsigaliosiančios naujos vienkartinių bilietų kainos – 2,5 lito už pusės valandos trukmės ir 3,5 lito už valandinį bilietą. Privačiuose maršrutiniuose mikroautobusuose kainos taip pat padidėjo 50 centų. Esminis punktas tokiame perversme buvo sprendimas nutraukti popierinių bilietų prekybą spaudos kioskuose tą pačią dieną, kuomet buvo pakeisti tarifai.

REKLAMA
REKLAMA

„Kadangi e. bilieto įvedimas, švelniai tariant, pirmosiomis dienomis nebuvo itin sėkmingas, o didesnių ar mažesnių nesklandumų pasitaiko iki šių dienų, kažkuris iš savivaldybės pareigūnų nusprendė leisti prekiauti popieriniais bilietais iki Naujųjų metų. Susiklostė tokia situacija, kad privatus verslas buvo dempinguojamas. Mes turėjo vežti už 3,5 lito, tuo metu, kai keleiviai galėjo įsigyti bilietus už 2 litus ir važiuoti savivaldybes viešuoju transportu“, ‒ kalbėjo S. Matulionis ir pridūrė, kad dėl ženklaus kainų skirtumo privačiame versle keleivių srautas smarkiai sumažėjo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot Vilniaus miesto vežėjų asociacijos vadovo, naujieji įkainiai privatiems vežėjams buvo nustatyti be jokio ekonominio pagrindimo. Tai papiktino daugumą verslininkų, nes pelningai vežti keleivius visi galėjo ir parduodami bilietus po 3 litus.

„Dalyvavome darbo grupės, svarstančios maršrutinių taksi įtraukimo į bendro bilieto sistemą, posėdžiuose. Didžiausia problema, su kuria susidūrėme – nėra jokio užtikrintumo kaip bus atsiskaitoma su privačiais vežėjais, jei jie bus įtraukti į bendrą sistemą. Visgi šie klausimai sprendžiami dabar ir mes tikimės, kad artimiausiu metu sostinės keleiviai, tiek važiuodami viešuoju transportu, tiek maršrutiniu taksi, savo tikslą pasieks greitai ir patogiai“, ‒ vylėsi S. Matulionis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų