• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per kelis pastaruosius dešimtmečius moters vaidmuo šeimoje ir visuomenėje sparčiai kito. Dabar net patikėti sunku, jog šios senos reklamos galėjo patekti į spaudą.

REKLAMA
REKLAMA

Tai jos vieta, ir tiek.

Ji turi Big Mouth (angl. didelę burną, angą, skylę), iš karto tai pastebėsi. 1988-ųjų salyklinio alkoholinio gėrimo reklma.

REKLAMA

Štai kam reikalingos moterys (reklamos tekstas: jeigu jūs, vyrai, nepirksite šių drabužių, mes grįšime prie modelių -vyrų). 1967-ųjų reklama.

Tipiška moterų reakcija? 1971-ųjų reklama.

„Ar turėtum pasiūlyti? Juk jeigu jai patiks, ji gali pradėti groti (žaisti). Stygos nepridedamos...“ 1967-ųjų reklama.

REKLAMA
REKLAMA

„Net lietus negali paslėpti „Microsheet“ spindesio!“ 1957-ieji.

„Neišeik, ji tiesiog nežino! Ši moterų higienos priemonės reklama apeliuoja į „geras žmonas“, kurios turi sulaukti vyro pažeminimo ir atstūmimo, jeigu šiems teks patirti jų natūralų kvapą. Bet nieko tokio, „ramina“ reklama – argi žmona kalta, kad nežino šių paprastų fizinių faktų?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nedrįsk sustorėti, ir marš tęsti namų ruošos! 1970-ieji.

„Demure dezodorantas. Toks pilnas, toks malonus, tu juk žinai, kad esi tokia moteris, kokia tavo vyras nori, kad tu būtum“. 1969-ieji.

Viryklė „ skirta tau, bet sukurta tavo vyrui“. Jis, žinoma, yra svarbesnis. 1971-ieji.

Visi žinome, kad moterys sugadina visus vakarus. 1942-ųjų reklama.

Matai, moterys net gali išlaikyti parkerį!.. 1966-ieji.

Šaltinis: Oddee.com

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų