REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Smūgis. Vairuotojas kartu su sėdyne bloškiamas į priekį apie 15 centimetrų, su krūtine sulaužomas automobilio vairas. 9 tonų jėga atsitrenkus į prietaisų skydelį, galva trenkiamasi į priekinį stiklą ir bloškiama atgal. Taip, greičiau nei per dvi šimtąsias sekundės dalis, keliuose žūsta šimtai vairuotojų kasdien.

Smūgis. Vairuotojas kartu su sėdyne bloškiamas į priekį apie 15 centimetrų, su krūtine sulaužomas automobilio vairas. 9 tonų jėga atsitrenkus į prietaisų skydelį, galva trenkiamasi į priekinį stiklą ir bloškiama atgal. Taip, greičiau nei per dvi šimtąsias sekundės dalis, keliuose žūsta šimtai vairuotojų kasdien.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lengviausias būdas apsaugoti save

Segėti saugos diržus automobilyje – būtinybė, tačiau vis dar atsiranda tų, kurie juos ignoruoja. Pasak specialistų, tai yra lengviausias ir pigiausias būdas, kaip išvengti sužalojimų ir apsaugoti savo gyvybę nelaimingų eismo įvykių metu.

REKLAMA

Lietuvos kelių policijos duomenimis, kasmet nustatoma apie 20 tūkstančių pažeidėjų, neseginčių saugos diržų važiuojant. Atlikus apklausą paaiškėjo, jog saugos diržus automobilio priekinėse sėdynėse segi apie 90 procentų keleivių, tačiau galinėse – vos apie 30 procentų. Tai rodo, kad keleiviai sėdėdami priekyje jaučia atsakomybę užsisegti diržą, tačiau sėdėdami gale – tai ignoruoja.

Per kiek laiko žūstama be saugos diržo?

Automobilių bandymai parodė, jog automobiliui važiuojant vidutiniu – 80 km/val. – greičiu ir susidūrus su kitu automobiliu ar atsitrenkus į kliūtį, žūstama kiek greičiau nei per tris šimtąsias sekundės.

REKLAMA
REKLAMA

Atlikus bandymus paaiškėjo, kad saugos diržai yra labiausiai įvykio metu apsaugojanti priemonė, o oro pagalvės ar kitos priemonės yra tik papildomi saugos elementai.

Užsegtas saugos diržas nuo žūties išgelbėja 40–60 procentų vairuotojų ir keleivių, tad jų segėjimas važiuojant automobiliu – būtinybė.

Štai keletas automobiliuose esančių saugos diržų bandymų imituojant tikrą eismo įvykį:

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų