REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečiąjį Lietuvos mažmeninės prekybos maisto produktais tinklą "Rimi" valdanti "ICA Baltic" pernai Baltijos šalyse pardavimų apimtis padidino 75,3 proc. iki 774 mln. litų (2,035 Švedijos kronų). 2001 metais kompanijos apyvarta Baltijos šalių rinkoje siekė 440 mln. litų (1,161 mln. kronų).

REKLAMA
REKLAMA

Vien Lietuvos rinkoje pernai augta 27,5 proc. iki 440 mln. litų.

"IBC Baltic" priklauso kompanijai "ICA Ahold", kuri Skandinavijos ir Baltijos šalyse valdo 3,1 tūkst. prekybos centrų, iš jų ir prekybos tinklą "Rimi Lietuva".

REKLAMA

"ICA Ahold" grynasis pelnas 2002 metais išaugo net 39,1 proc. iki 1,71 mln. Švedijos kronų (2001 metais buvo 1,229 mln. kronų).

"Praėjusių metų sėkminga veikla ir rekordinis pelnas rodo, kad einame teisinga linkme. Baltijos šalyse mes pasiekėme savo tikslus ir toliau ketiname investuoti bei plėstis šioje rinkoje", - pirmadienį (03.10) spaudos konferencijoje sakė "ICA Baltic" generalinis direktorius Antonio Soaresas (Antonijus Soarešas).

REKLAMA
REKLAMA

Praėjusiais metais į rinkos plėtrą "ICA Baltic" investavo 248 mln. litų, o į Lietuvoje veikiančių antrinių įmonių "Rimi" ir "Hakonlita" akcinį kapitalą papildomai investavo 311 mln. litų. Pernai Baltijos šalyse kompanija atidarė 14 naujų prekybos centrų.

"Investicijos į Baltijos valstybėse esamus tinklus ir naujų plėtrą bus tęsiamos ir toliau. Pagal savo strategiją ypač daug dėmesio skirsime šviežio maisto programai, taip pat informacinėms technologijoms bei logistikos sistemai stiprinti", - teigė "ICA Baltic" vadovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šių metų pradžioje buvo atidarytas naujas paskirstymo centras Rygoje, o Lietuvoje tarp Vilniaus ir Kauno jau įsigytas žemės sklypas, kur bus statomas toks pat centras. Modernus platinimo padalinys bus pastatytas per 1-1,5 metų.

Lietuvoje kompaniją domina net 16 miestų. Šiemet numatoma plėstis Vilniuje, Kaune ir Alytuje. Plėtoti tinklą regionuose skatina gyventojų išsidėstymas ir geras kelių tinklas.

Be to, kompanija ketina veikti tik su vienu "Rimi" prekybos ženklu.

Šiuo metu "Rimi" tinklas užima apie 8 proc. Lietuvos rinkos, pirmasis "VP Market" - apie 25 proc., "Iki" tinklai - maždaug 12 proc.

Pagrindinis "Rimi" tikslas - susigrąžinti antrąją poziciją Lietuvos rinkoje.

"ICA Baltic" vadovas patikino, kad į šią rinką atėjo ilgam - tokiai strategijai nuteikia ir būsima Lietuvos narystė ES.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų