REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kartu su Niurburgringe ir „Spa-Francorchamps“ lenktynių trasoje pasiektais rekordais, „Renault Sport“ aistra automobilių sportui atvedė prie naujų iššūkių. Ribotos laidos „Megane R.S. Trophy-R“ užfiksavo naują rekordą ir atskaitos tašką serijiniams miesto automobiliams 5,8 kilometro ilgio „Suzuka“ trasoje, turinčioje 18 posūkių.
Šis, itin smagiems pasivažinėjimams lenktynių trasoje skirtas hečbekas „Suzuka“ lenktynių trasoje įveikė per 2 minutes ir 25,454 sek. Pavyzdžiui, „Porsche Carrera GT“ tą pačią trasą sugeba įveikti per 2 minutes ir 28,42 sek.

Kartu su Niurburgringe ir „Spa-Francorchamps“ lenktynių trasoje pasiektais rekordais, „Renault Sport“ aistra automobilių sportui atvedė prie naujų iššūkių. Ribotos laidos „Megane R.S. Trophy-R“ užfiksavo naują rekordą ir atskaitos tašką serijiniams miesto automobiliams 5,8 kilometro ilgio „Suzuka“ trasoje, turinčioje 18 posūkių.
Šis, itin smagiems pasivažinėjimams lenktynių trasoje skirtas hečbekas „Suzuka“ lenktynių trasoje įveikė per 2 minutes ir 25,454 sek. Pavyzdžiui, „Porsche Carrera GT“ tą pačią trasą sugeba įveikti per 2 minutes ir 28,42 sek.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Laikantis „Renault Sport“ tradicijų, naujoji „Megane R.S.“ modelio versija, lenktynių trasoje maksimalias važiavimo savybes pasiekia dėl, gamintojo teigimu, to, jog jis buvo kuriamas kaip sportinis automobilis, mažos specialiai suburtos komandos, kuri siekė trijų pagrindinių tikslų: maksimalaus svorio sumažinimo, efektyvesnių aerodinaminių elementų ir dar radikalesnio pakabos nustatymo.
„Trophy-R“ nuo analogiškos „Trophy“ versijos išsiskiria trimis savybėmis. Pirmoji – „Trophy-R“ yra 130 kilogramų lengvesnė. Antroji – pakoreguotos kėbulo detalių formos ir papildomi aerodinaminiai elementai pagerino automobilio aerodinamiką. Trečioji – standesnė pakaba bei aštriau į posūkius leidžianti įvažiuoti keturių vairuojamų ratų sistema.
Kaip ir prieš kelis metus pasirodžiusi „Trophy-R“ versija, taip ir ši neturi galinių sėdynių, o vietoj jų atsirado saugos lankai.
Tuo tarpu pagrindiniai elementai išliko tokie patys. Priekyje tūno 1.8 litro, 300 arklio galių išvystantis benzininis variklis. Pakaboje slypi „Öhlins“ amortizatoriai, stabdžių sistemoje – „Brembo“ komponentai, o išmetimo sistemą sukūrė garsieji „Akrapovič“ meistrai.

REKLAMA


„Mégane R.S.“ daugelį rekordų į savo kraitį įsidėjo Niurburgringo lenktynių trasoje. Pirmąjį ir visiems žinomą rekordą gamintojas užfiksavo 2008 metais, kai „Megane R.S. R26,R“ hečbekas Niurburgringą įveikė per 8 minutes ir 17 sekundžių.
Šį laiką „Renault Sport“ dar kartą pagerino 2011 metais, kuomet „Megane R.S. Trophy“ lenktynių trasą įveikė per 8 minutes ir 7,97 sek.
Šampano taurę „Renault Sport“ inžinieriai galėjo pakelti 2014 metais, kai ribotos laidos „Megane R.S. Trophy-R“ Vokietijoje esančią trasą įveikė per mažiau nei 8 minutes – 7 minutes ir 54,36 sek.
„Renault Sport“ padalinio darbuotojai norėdami įrodyti naujos kartos „Trophy-R“ versijos pranašumą, rekordų gerinimu pradėjo užsiimti ir kitose lenktynių trasose. Štai, šiemet „Megane R.S. Trophy-R“ rekordiškai greitai apvažiavo Belgijoje esančią „Spa-Francorchamps“ trasą. Ją šis automobilis apskriejo per 2 minutes ir 48,338 sek.



Kitoje pasaulio pusėje „Renault Australia“ ką tik pasiekė rekordą serijinių priekiniais ratais varomų automobilių klasėje, kai rekordiškai greitai įveikė „Long Bend Motorsport Park“ trasą ir užfiksavo 2 minučių ir 14,316 sek. laiką.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų