• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Labai seniai, kai „Renault“ vardas buvo žinomas ne tik Europoje, bet ir Jungtinėse Valstijose, prancūziškų automobilių gamintojas stengėsi įgyvendinti grandiozinį planą. Turėdami pakankamai platų atstovybių tinklą, „Renault“ eksportavo ne vieną automobilį į Jungtines Valstijas ir tikėjosi, jog jie padės užkariauti išpuikusių amerikiečių širdis. 
Prancūzijos automobilių gamintoja bandydama įtikti amerikiečiams, anapus Atlanto automobilius pardavinėjo ne tik „Renault“, bet ir „AMC“ markės vardu. „Renault 9“, „Renault 11“, „Renault 21“ ir „25“ buvo pardavinėjami pro pakankamai didžiulį atstovų tinklą.

Labai seniai, kai „Renault“ vardas buvo žinomas ne tik Europoje, bet ir Jungtinėse Valstijose, prancūziškų automobilių gamintojas stengėsi įgyvendinti grandiozinį planą. Turėdami pakankamai platų atstovybių tinklą, „Renault“ eksportavo ne vieną automobilį į Jungtines Valstijas ir tikėjosi, jog jie padės užkariauti išpuikusių amerikiečių širdis. 
Prancūzijos automobilių gamintoja bandydama įtikti amerikiečiams, anapus Atlanto automobilius pardavinėjo ne tik „Renault“, bet ir „AMC“ markės vardu. „Renault 9“, „Renault 11“, „Renault 21“ ir „25“ buvo pardavinėjami pro pakankamai didžiulį atstovų tinklą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault 5 Turbo PPC (7)


Kadangi europietiški automobiliai devintame dešimtmetyje nebuvo labai populiarūs, prancūzai norėdami pakeisti amerikiečių požiūrį į „Renault“ ir „AMC“ automobilius, 1980-ųjų pradžioje pradėjo darbuotis ties automobiliu, kuris po lygiai dviejų metų išriedėjo į „PPG Indy Car World Series“ čempionato lenktynių trasas.

REKLAMA

SONY DSC


„Renault“ norėdama įgyvendinti savo ambicijas, 1982 metais tapo oficialiai „PPG Indy Car World Series“ lenktynių rėmėja. Nuolatos didžiulio amerikiečių dėmesio sulaukianti lenktynių serija tapo puikia vieta norint padidinti „Renault“ ir „AMC“ žinomumą. Tačiau „Renault“ tik įprastu rėmėjos statusu neapsiribojo.
Mažytė inžinierių grupelė atvyko į Jungtines Valstijas ir „Renault 5 Turbo“ pagrindu sukūrė saugos automobilį, kuris kiekvienose lenktynėse lydėjo „PPG Indy Car World Series“ varžybų dalyvius.

REKLAMA
REKLAMA

SONY DSC


Techniškai, saugos automobilis niekuo nesiskyrė nuo to, kuris buvo pardavinėjamas Europoje. Už priekinių sėdynių įsitaisęs keturių cilindrų motoras išvystė 160 arklio galių ir visą savo įniršį siuntė į galinius varančiuosius ratus. Tuo tarpu automobilio išvaizda buvo truputėlį apšlifuota.

Renault 5 Turbo PPC (4)


„Renault 5 Turbo PPC“ saugos automobiliu dirbo neilgai. Vos po keletos lenktynių „Renault“ nusprendė šį nuostabiai atrodantį bolidą pakeisti kuklesniu, mažiau išlaidų reikalaujantį modelį. Tuo tarpu „Renault 5 Turbo PPC“ sugrįžo į Europą ir pateko į privataus kolekcionieriaus rankas.
„Renault“ iš viso yra pagaminusi tik du „5 Turbo PPC“ egzempliorius. Šiais laikais automobilio vertė siekia 50 tūkst. eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų