• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tyrimai rodo, kad reklama spaudoje yra daugiau nei dvigubai efektyvesnė nei televizijoje.

Reikia perskirstyti biudžetą

Kiekvienas svaras sterlingų, išleistas reklamai spaudoje, uždirba apie 5 svarus grąžos. 2,15 svaro, išleisto reklamai televizijoje ar internete, atneša tik 3,44 svaro grąžos. Tai atskleidė „Microsoft Advertising“ atlikta 26 Jungtinės Karalystės prekybininkų veiklos rezultatų studija, rašo timesonline.co.uk.

REKLAMA
REKLAMA

Tyrime dalyvavo didelių dydžių drabužių, mados, bakalėjos ir kitos parduotuvės. 24 iš jų yra tarp šimto daugiausiailėšų reklamai išleidžiančių įmonių Jungtinėje Karalystėje.

REKLAMA

Tyrime dalyvavusiems prekybininkams rekomenduojama sumažinti išlaidas reklamai televizijoje ir 10 proc. padidinti išlaidas reklamai spaudoje bei internete.

Televizijos klipai paskęsta  reklamos blokeliuose

„Spauda yra labai palanki terpė reklamai, kuri skirta tikslinei auditorijai, siekiant atkreipti dėmesį į išskirtinius produktus, − aiškino farmacijos ir kosmetikos priemonių parduotuvių „Boots“ interneto rinkodaros vadovas Joelas Dawsonas. − Televizija išlieka patraukli dėl labai didelės auditorijos pasiekiamumo ir reklamos kartojimo dažnumo.“

Nors televizijoje reklaminiai klipai gali būti parodyti daug kartų per dieną, jie rodomi ilgais reklamos blokeliais, dėl to praranda žiūrovų dėmesį.

„Microsoft Advertising“ teigimu, pastaruoju metu reklamos apimtis internete stipriai auga ir, prognozuojama, toliau augs.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų