• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Ne daug žmonių pasiryžtų vieną gražiausių visų laikų automobilį perdaryti, suteikiant daugiau galios ir geresnio valdymo savybių. Šis „Jaguar XKE" yra Džimo Kuperio kūrinys, tai mašina suteikianti jam be galo daug sentimentų. Vienam gali atrodyti šventvagiška į klasikinį 1969-ųjų metų „Series II 2+2 Jaguarą" sumontuoti kompresorių, azoto suboksido sistemą ir išplatinti kėbulą anglies pluoštu. Bet vyras vis tiek tai padarė ir štai ką turime.
Džimas „Jaguarų" fanas jau nuo 17 metų, pirmasis jo automobilis buvo „Jaguar MK9". Jam patiko šis automobilis kadangi yra labai panašus į „Rolls-Royce". Ir aistra šiems automobiliams jį pastūmėjo pamėginti pasiekti ribas, tobulinant savo turimos kolekcijos „Jaguar'us". Kelis modelius su I6 4.2 litro varikliais patobulino sumontuodamas didžiulius turbo kompresorius.
Bet šis „E-Type 2+2" ko gero ambicingiausias jo projektas. Vietoj kokio nors „Chevy small block" variklio įdėjimo ir tobulinimo, Džimas nutarė likti prie gamyklinio 4.2 litro variklio. Kuris gavo „Eaton" kompresorių ir jį valdyti galima mygtukais esančiais automobilio salone.


Variklis turi modernią „Weber" kuro įpurškimo sistemą ir papildomą Azoto suboksido (NOS) įpurškimo sistemą. Griausmingas motoro darbas iš tolo girdimas dėka nerudyjančio plieno išmetimo ir sportinio tipo išmetimo bakelių dėka. Po pasekoje galia siekia net 450 arklio galių.




Vyras iš patirties žino, kad tiek galios suvaldyti bus labai sunku, kadangi „E-type" turi siaurą kėbulą ir ratų bazę. O uždėti platesnius ir didesnius ratus yra didelė problema. Todėl jis sukūrė kėbulo praplatinimą iš anglies pluošto. Taip pat patobulintas ir kapotas, padarant papildomas aušinimo angas motorui.




Po tokių perdarymų buvo galima sumontuoti deramus, platesnius ratus (originalus ratai priekyje R15 5.5 colių platumo, gale praplatinti iki 8 colių) . Prie platesnio kėbulo labiau tiko ir buvo sumontuoti senesnio modelio galiniai žibintai ir bamperis („Series 1 XKE"). O priekis panašesnis į lenktynių versijos „D-Type" modelį be priekinio buferio. Mašina nužeminta specialiai pagamintais „QA1" koiloveriais.


„Series 2 Jaguar" yra labai ilgas, turintis ne tik ilgesnes dureles, bet ir galinė stiklą. Džimas nutarė svorio sumetimais, įdėti mažesnį galinė langą ir sutalpinti papildomus stabilizatorius. Tai reiškė stogo linijos pokyčius, po kurių automobilis tapo dar unikalesnis. Viską vainikavo „DuPont" sidabrinės spalvos kėbulo nudažymas.


Derinant interjerą prie išorės buvo pasirinktos vėl „Series 1" ryškiai raudonos odinės sėdynės. Kilimas ir kiti apmušimai buvo parinkti, kad tiktų prie sėdynių. Tai keturvietis modelis, su mažytėmis sėdynėmis gale. Tačiau jų buvo atsisakyta, to pasekoje galima patogiau įsitaisyti už automobilio vairo. Nepamiršta ir saugos įranga, sumontuoti ir nudažyti specialūs saugos lankai.


Projekto tikslas buvo įrodyti, kad galima padaryti ir klasikinį „E-Type Jaguarą" kai kuo daugiau, nei dailiai atrodančia klasika. Visa stabdžių sistema pasiskolinta iš „Jaguar XJS" su pilnai funkcionuojančiu ABS. Džimas labai gerbia britišką klasikinį automobilį, tačiau vis tiek pridėjo ir kelis „Hot Rod" automobilių stiliui būdingus elementus. Nors iš konteksto šios detalės neišsišoka ir suteikia šiam šedevrui ant ratų daugiau charizmatiškumo.




*šaltinis - „EuropeanCarWeb"



Ne daug žmonių pasiryžtų vieną gražiausių visų laikų automobilį perdaryti, suteikiant daugiau galios ir geresnio valdymo savybių. Šis „Jaguar XKE" yra Džimo Kuperio kūrinys, tai mašina suteikianti jam be galo daug sentimentų. Vienam gali atrodyti šventvagiška į klasikinį 1969-ųjų metų „Series II 2+2 Jaguarą" sumontuoti kompresorių, azoto suboksido sistemą ir išplatinti kėbulą anglies pluoštu. Bet vyras vis tiek tai padarė ir štai ką turime.
Džimas „Jaguarų" fanas jau nuo 17 metų, pirmasis jo automobilis buvo „Jaguar MK9". Jam patiko šis automobilis kadangi yra labai panašus į „Rolls-Royce". Ir aistra šiems automobiliams jį pastūmėjo pamėginti pasiekti ribas, tobulinant savo turimos kolekcijos „Jaguar'us". Kelis modelius su I6 4.2 litro varikliais patobulino sumontuodamas didžiulius turbo kompresorius.
Bet šis „E-Type 2+2" ko gero ambicingiausias jo projektas. Vietoj kokio nors „Chevy small block" variklio įdėjimo ir tobulinimo, Džimas nutarė likti prie gamyklinio 4.2 litro variklio. Kuris gavo „Eaton" kompresorių ir jį valdyti galima mygtukais esančiais automobilio salone.


Variklis turi modernią „Weber" kuro įpurškimo sistemą ir papildomą Azoto suboksido (NOS) įpurškimo sistemą. Griausmingas motoro darbas iš tolo girdimas dėka nerudyjančio plieno išmetimo ir sportinio tipo išmetimo bakelių dėka. Po pasekoje galia siekia net 450 arklio galių.




Vyras iš patirties žino, kad tiek galios suvaldyti bus labai sunku, kadangi „E-type" turi siaurą kėbulą ir ratų bazę. O uždėti platesnius ir didesnius ratus yra didelė problema. Todėl jis sukūrė kėbulo praplatinimą iš anglies pluošto. Taip pat patobulintas ir kapotas, padarant papildomas aušinimo angas motorui.




Po tokių perdarymų buvo galima sumontuoti deramus, platesnius ratus (originalus ratai priekyje R15 5.5 colių platumo, gale praplatinti iki 8 colių) . Prie platesnio kėbulo labiau tiko ir buvo sumontuoti senesnio modelio galiniai žibintai ir bamperis („Series 1 XKE"). O priekis panašesnis į lenktynių versijos „D-Type" modelį be priekinio buferio. Mašina nužeminta specialiai pagamintais „QA1" koiloveriais.


„Series 2 Jaguar" yra labai ilgas, turintis ne tik ilgesnes dureles, bet ir galinė stiklą. Džimas nutarė svorio sumetimais, įdėti mažesnį galinė langą ir sutalpinti papildomus stabilizatorius. Tai reiškė stogo linijos pokyčius, po kurių automobilis tapo dar unikalesnis. Viską vainikavo „DuPont" sidabrinės spalvos kėbulo nudažymas.


Derinant interjerą prie išorės buvo pasirinktos vėl „Series 1" ryškiai raudonos odinės sėdynės. Kilimas ir kiti apmušimai buvo parinkti, kad tiktų prie sėdynių. Tai keturvietis modelis, su mažytėmis sėdynėmis gale. Tačiau jų buvo atsisakyta, to pasekoje galima patogiau įsitaisyti už automobilio vairo. Nepamiršta ir saugos įranga, sumontuoti ir nudažyti specialūs saugos lankai.


Projekto tikslas buvo įrodyti, kad galima padaryti ir klasikinį „E-Type Jaguarą" kai kuo daugiau, nei dailiai atrodančia klasika. Visa stabdžių sistema pasiskolinta iš „Jaguar XJS" su pilnai funkcionuojančiu ABS. Džimas labai gerbia britišką klasikinį automobilį, tačiau vis tiek pridėjo ir kelis „Hot Rod" automobilių stiliui būdingus elementus. Nors iš konteksto šios detalės neišsišoka ir suteikia šiam šedevrui ant ratų daugiau charizmatiškumo.




*šaltinis - „EuropeanCarWeb"

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų