REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožo Kaunas–Vilnius specialusis planas bus tikslinamas atsižvelgus į beveik pusę tūkstančio gautų pasiūlymų. 

Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožo Kaunas–Vilnius specialusis planas bus tikslinamas atsižvelgus į beveik pusę tūkstančio gautų pasiūlymų. 

REKLAMA

Kaip pranešė ministerija, pristačius visuomenei planą, numatantį konkrečias teritorijas, žemės sklypus ir jų dalis, per kurias eis geležinkelio linija, sulaukta 470 pasiūlymų ir klausimų dėl jo tikslinimo. 

Susisiekimo viceministrė Loreta Maskaliovienė sako, kad toks didelis savivaldybių, verslo ir gyventojų aktyvumas buvo  išskirtinis, o kiekvienas pasiūlymas bus įvertintas ir jeigu jis bus argumentuotas, plano sprendiniai bus koreguojami, o tuomet jis dar kartą bus pristatomas visuomenei, tikėtina, kovo mėnesį.

„Šiuo metu vertinami pasiūlymai. Kai tik šis etapas bus baigtas, kiekvienas pasiūlymo teikėjas gaus raštiškus atsakymus“, – pranešime sakė už projektą Lietuvoje atsakingos bendrovės „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas Dovydas Palaima.

REKLAMA
REKLAMA

 Plano sprendinių viešinimas prasidėjo pernai lapkritį ir truko du mėnesius. 

Optimali geležinkelio trasos Kaunas–Vilnius alternatyva patvirtinta 2021 metų pabaigoje, kai buvo nuspręsta, kad visų suinteresuotų šalių poreikius labiausiai atitinka vadinamoji šiaurinė S5 alternatyva. Šia europine vėže bus sujungti Lentvario, Vievio ir Kaišiadorių miestai.

„Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius inžinerinės infrastruktūros vystymo planą rengia bendrovė „Sweco Lietuva“ ir „DB Engineering & Consulting“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų