Kintiškis buriuotojas Andrius Varnas, jachta "Ragainė II" kartu su dukra Rasa ir jos draugu Egoi išplaukęs į kelionę aplink pasaulį, Naujuosius metus sutiko Tailande - Puketo salos įlankoje. Keliautojai rimtai ruošiasi tęsti žygį - šįkart jų laukia Indijos vandenynas ir Somalio piratai.

Plačiau apie tai - A. Varno laiške tėvynėn (kalba netaisyta):

"Sveiki

Štai ir baigiasi 2009 metai. <...> Prieš metus sutikinėjome naujuosius Karibuose, Grenadinų salose. Tuomet viskas buvo nauja, nedrąsu, priekyje buvo Panama, Ramusis vandenynas, įvairūs salynai. Dabar jau įgijome kur kas daugiau patirties, esame drąsesni ir atsargesni, bet vėl priekyje Indijos vandenynas ir Raudonoji jura, Somalio piratai bei taip vadinama "piratų alėja", Adeno įlanka.

Pasirengimas šiam etapui jau į pabaigą: jachta paruosta kiek tai yra įmanoma. Svarbiausia, tai nuvalytas ir perdažytas antifoulingu dugnas, patikrinti visi trosai, falai, virvės, pakeitėm groto ir genujos falus (viršutinėje dalyje buvo pradėję pleišėti), perlakavom falšbortus, sustiprinom stipriems vėjams skirtus stakselius. Na ir dar nudirbome aibe įvairių darbų, pirkome ir dar vieną naują 160 amp/h „deep cycler“ akumuliatorių mūsų elektros ūkiui. Rasa supirko pagrindinius maisto produktus. Liko supirkti tik daržoves ir vaisius. Aišku pirkome ir geriamą vandenį visam mėnesiui, užpylėme dyzeliniu kuru visas talpas kiek tik įmanoma. Ir, mūsų laimei, čia pavyko užpildyti turimus įvairių standartų dujų balionus dujomis. Toks va totalus pasirengimas šiam etapui.

Visos čia esančios jachtos irgi ruošiasi Indijos vandenynui ir "piratams". Nuo Omano karalystės Salalah uosto iki Aden‘o uosto (600 j.m.) plauksime su visomis jachtomis drauge, lydimi ir prižiūrimi konvojaus. Tai irgi išlaidos, užstatą jau sumokėjome. Čia Phuket‘e jachtas drauge į konvojų organizuoja šiame regione veikianti SSB radijo jachtų sąšauka 8188 khz, 00 30 utc laiku ir viena olandų jachta, kuria plaukia jauna šeima. Jie jau 4 metai kelyje. Australijoje 2008 m. rudenį jiems gimė sūnus, dabar plaukia trise ir taip pat grįžinėja namo į Olandiją. Tik planuoja nuo Viduržemio jūros plaukti upėmis ir kanalais per Europą, tiesiai į Olandiją, o ne per Gibraltarą ir Atlantą. Labai įdomi kelionė, aš irgi taip norėčiau, bet dar reikia galvoti.... Planuojame, kad į krūvą Oman‘o Salalah uoste, susirinks ne mažiau negu 25 jachtos, tad bus ir smagiau ir drąsiau...

Aišku, labai nesinori palikti Tailando: čia jauku, saugu, santykinai pigu, labai draugiški ir paslaugūs vietiniai. Na, tikrai nuostabi vieta praleisti šaltą ir drėgną Europos žiemą. Užtat ir suplaukia čia milijonai europiečių džiaugtis saule, šiltu vandeniu. Aišku, kai kas džiaugiasi ir vietinėmis moterimis. Įprastas vaizdas: gerokai pagyvenęs europietis ir jauna daili tailandietė, ką gi, tai irgi turizmas, tik sekso...

Šiandien vakare kartu su minėta olandų jachtos įgula - gal dar prisijungs mūsų draugai kanadiečių jachtos įgula - kokiam nors bare pakelsim taures alaus už sėkmingus, gerus ir palankių vejų 2010 metus