
Akivaizdu, jog „Ares Design“ darbuotojai stengėsi išlaikyti „Pininfarina“ dizainerių sukurtas, elegantiškas kėbulo linijas, kurios turi ne tik kupė, bet ir sedano kėbulo tipams būdingų elementų.
Po devintą dešimtmetį menančiomis kėbulo dalimis slypi modernus, o tiksliau – naujas „Ferrari GTC4 Lusso“ modelis. Pakabos komponentai, transmisija, variklis ir kiti svarbiausi elementai nieko nesiskiria nuo „GTC4 Lusso“. Tai reiškia, jog galinius automobilio ratus suka 12 cilindrų, 680 arklio galių išvystantis motoras, šiam „Project Pony“ leidžiantis iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 3,5 sekundės ir pasiekti 310 km/val. maksimalų greitį.
Interjere – minimalūs pokyčiai. „Ares Design“ atkreipė dėmesį tik į tam tikras sritis: apdailos medžiagas, surinkimo kokybę ir naujus dizaino elementus, kurie leistų sukurti visiškai kitokią atmosferą negu „GTC4 Lusso“.
Nepaisant sąsajų su „GTC4 Lusso“, naujasis „Ares Design“ projektas kainuos nuo maždaug 700 000 eurų arba maždaug dvigubai daugiau negu automobilis, kurio pagrindu buvo sukurtas „Project Pony“.
 

 
  
  
  
  
  
  
 
 
  
  
  
  
 