• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau daugiau nei 50 metų „Mercedes-Benz Unimog“ yra žinomas, kaip geriausiai suderinantis traktoriaus ir sunkvežimio sąvybes darbinis arklys. Taigi, net pusė amžiaus nesustabdys „Unimog“, kuris visai nesenai gavo naujų žaisliukų.
Kaip ir reikėtų tikėtis, atnaujinimai nėra revoliuciniai, o greičiau evoliuciniai. Klasikinės kabinos išliko nepakitusios, tik gavo naujas priekines groteles bei buferius, kurie labiau atspindi šiuolaikinę „Mercedes“ dizaino liniją. Salonas iš agrarinio virto į visai malonią vietą dirbti su dar labiau pagerinta ergonomika, o prietaisų skydelis atrodo net kiek prabangiai.
Iš mechaninės dalies pasikeitė varikliai ir transmisijos. Dabar „Unimog“ bus siūlomas su keturių arba šešių cilindrų turbodyzeliniais agregatais, kurie galės išvystyti nuo 156 iki 354 arklio galių ir žinoma begales sukimo momento. Šia varikliai bus komplektuojami su pusiau automatine greičių dėže, kuri turi aštuonis bėgius į priekį ir dar šešis atgal.
Kartu su naujuoju „Unimog“, „Mercedes-Benz“ pristatė ir naują modelių numerologiją. Dabar pirmasis skaičius reikš sunkvežimio dydį, o kiti du jo galią. Pavyzdžiui „U216“ reikš, kad šis „Unimog“ yra vienas iš mažiausių ir turintis 156 arklio galių variklį.
 

Jau daugiau nei 50 metų „Mercedes-Benz Unimog“ yra žinomas, kaip geriausiai suderinantis traktoriaus ir sunkvežimio sąvybes darbinis arklys. Taigi, net pusė amžiaus nesustabdys „Unimog“, kuris visai nesenai gavo naujų žaisliukų.
Kaip ir reikėtų tikėtis, atnaujinimai nėra revoliuciniai, o greičiau evoliuciniai. Klasikinės kabinos išliko nepakitusios, tik gavo naujas priekines groteles bei buferius, kurie labiau atspindi šiuolaikinę „Mercedes“ dizaino liniją. Salonas iš agrarinio virto į visai malonią vietą dirbti su dar labiau pagerinta ergonomika, o prietaisų skydelis atrodo net kiek prabangiai.
Iš mechaninės dalies pasikeitė varikliai ir transmisijos. Dabar „Unimog“ bus siūlomas su keturių arba šešių cilindrų turbodyzeliniais agregatais, kurie galės išvystyti nuo 156 iki 354 arklio galių ir žinoma begales sukimo momento. Šia varikliai bus komplektuojami su pusiau automatine greičių dėže, kuri turi aštuonis bėgius į priekį ir dar šešis atgal.
Kartu su naujuoju „Unimog“, „Mercedes-Benz“ pristatė ir naują modelių numerologiją. Dabar pirmasis skaičius reikš sunkvežimio dydį, o kiti du jo galią. Pavyzdžiui „U216“ reikš, kad šis „Unimog“ yra vienas iš mažiausių ir turintis 156 arklio galių variklį.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų