Automobilių entuziastas teigia, kad iki šiol nesupranta, kodėl įsigijo vos važiuojantį, ne pačios geriausios būklės „Opelį“. „Greičiausiai mane suviliojo maža kaina ir išskirtinumas.“
Norint tinkamai sutvarkyti šį „Kadettą“, reikėjo atlikti daugybę įvairiausių darbų. Didžiausias galvos skausmas buvo kėbulas, kuris kažkada buvo matęs geresnius laikus. Reikėjo tvarkyti slenksčius, dugną ir net gi variklio skyrių.
Sadamas tikina, kad sutvarkyti automobilio kėbulą jam prireikė beveik vienerių metų. Kadangi viskas buvo daroma savomis rankomis, užsukti į garažą kartais pritrūkdavo laiko.
Sutvarkius kėbulą ir jį nudažius „Audi“ automobiliams būdinga „Nimbus gray“ spalva, tolimesnių darbų eiga judėjo šiek tiek greičiau. Reikėjo iš naujo apsiūti sėdynes, sumontuoti saugos lankus, įsigyti „Porsche“ stabdžių diskus, suportus ir ratlankius. Ne pačioje paskutinėje vietoje buvo ir 2 litrų variklis.
Vietoj šiuo metu madingų reguliuojamo aukščio amortizatorių, vyras pasirinko „H&R“ spyruokles ir „Bilstein“ amortizatoriai. Pasak Sadamo, šiek tiek trumpesnės spyruoklės ir standesni amortizatoriai yra paprastesnis, pigesnis ir geresnis pasirinkimas negu reguliuojamo aukščio amortizatoriai.
Papasakokite apie savo automobilį! Užpildykite žemiau esančią formą arba apsilankykite specialiai automanams sukurtame socialiniame tinkle:
https://mano.automanas.lt/