• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu nusprendžiate imtis kokios nors projekto, turite apsišarvuoti kantrybe, nes automobilis priklausys ne jums, bet jūs priklausysite automobiliui. Išardyti ir vėl iš naujo sudėti automobilį nėra lengva užduotis. Su tuo sutiktų šio automobilio savininkas ir projekto autorius Sadamas. 
Vokietijoje gyvenantis vyras netyčia įsigijo apleistą „Opel Kadett GSI“. Sportišką, trejų durų hečbeką, kurio ratus kadaise suko 2 litrų darbinio tūrio benzininis agregatas išvystantis 150 arklio galių.

Jeigu nusprendžiate imtis kokios nors projekto, turite apsišarvuoti kantrybe, nes automobilis priklausys ne jums, bet jūs priklausysite automobiliui. Išardyti ir vėl iš naujo sudėti automobilį nėra lengva užduotis. Su tuo sutiktų šio automobilio savininkas ir projekto autorius Sadamas. 
Vokietijoje gyvenantis vyras netyčia įsigijo apleistą „Opel Kadett GSI“. Sportišką, trejų durų hečbeką, kurio ratus kadaise suko 2 litrų darbinio tūrio benzininis agregatas išvystantis 150 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

kad17cm


Automobilių entuziastas teigia, kad iki šiol nesupranta, kodėl įsigijo vos važiuojantį, ne pačios geriausios būklės „Opelį“. „Greičiausiai mane suviliojo maža kaina ir išskirtinumas.“
Norint tinkamai sutvarkyti šį „Kadettą“, reikėjo atlikti daugybę įvairiausių darbų. Didžiausias galvos skausmas buvo kėbulas, kuris kažkada buvo matęs geresnius laikus. Reikėjo tvarkyti slenksčius, dugną ir net gi variklio skyrių.
Sadamas tikina, kad sutvarkyti automobilio kėbulą jam prireikė beveik vienerių metų. Kadangi viskas buvo daroma savomis rankomis, užsukti į garažą kartais pritrūkdavo laiko.

REKLAMA

kad80yy


Sutvarkius kėbulą ir jį nudažius „Audi“ automobiliams būdinga „Nimbus gray“ spalva, tolimesnių darbų eiga judėjo šiek tiek greičiau. Reikėjo iš naujo apsiūti sėdynes, sumontuoti saugos lankus, įsigyti „Porsche“ stabdžių diskus, suportus ir ratlankius. Ne pačioje paskutinėje vietoje buvo ir 2 litrų variklis.

REKLAMA
REKLAMA

fbe6d5e21e3f93cb


Vietoj šiuo metu madingų reguliuojamo aukščio amortizatorių, vyras pasirinko „H&R“ spyruokles ir „Bilstein“ amortizatoriai. Pasak Sadamo, šiek tiek trumpesnės spyruoklės ir standesni amortizatoriai yra paprastesnis, pigesnis ir geresnis pasirinkimas negu reguliuojamo aukščio amortizatoriai.

68d49890bf7ed047


Papasakokite apie savo automobilį! Užpildykite žemiau esančią formą arba apsilankykite specialiai automanams sukurtame socialiniame tinkle: 
https://mano.automanas.lt/

Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų