• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Alfa Romeo 4C“ viso pasaulio automobilių entuziastus savo išskirtinėmis kėbulo linijomis vilioja jau keletą metų. Kaip ir daugelis ambicingų „Alfa Romeo“ projektų, taip ir „4C“ nesulaukė tinkamo pratęsimo. 
„Alfa Romeo“ žadėjo, jog „4C“ turės sportiškesnę, pajėgesnę versiją, su keturlapio dobilo ženkliuku ant sparno. Deja.

Alfa Romeo 4C“ viso pasaulio automobilių entuziastus savo išskirtinėmis kėbulo linijomis vilioja jau keletą metų. Kaip ir daugelis ambicingų „Alfa Romeo“ projektų, taip ir „4C“ nesulaukė tinkamo pratęsimo. 
„Alfa Romeo“ žadėjo, jog „4C“ turės sportiškesnę, pajėgesnę versiją, su keturlapio dobilo ženkliuku ant sparno. Deja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pogea Racing Alfa Romeo 4C (7)


Galime tik pasidžiaugti, jog gyvename pasaulyje, kuriame egzistuoja tokios dirbtuvės kaip „Pogea Racing“, kurių darbuotojai sugeba ne tik patobulinti gamintojo sukurtą automobilį, bet ir pranokti visų entuziastų lūkesčius.
„Pogea Racing“ išėmė standartinį „4C“ motorą, kurio tūris siekė 1,75 litro ir jį padidino iki 1,95 litro. Padidėjo ne tik variklio tūris, bet ir išvystoma galia nuo 240 iki 477 arklio galių. Tuo tarpu sukimo momentas padidėjo nuo 350 iki 535 Nm! Mes net neįsivaizduojame kaip tokio pajėgumo variklį sugeba suvaldyti dvigubos sankabos pavarų dėžė.

REKLAMA

Pogea Racing Alfa Romeo 4C (6)


Ženkliai išaugusi variklio galia turėjo įtakos visuose įmanomuose parametruose. Pavyzdžiui, įsibėgėjimas iki 100 km/val. dabar trunka vos 3,6 sekundės. Maksimalus greitis siekia 308 km/val.
Suvaldyti benzino ištroškusį motorą padeda platesnės galinės padangos ir naujos kėbulo detalės. Pavyzdžiui, galinis spoileris buvo sumontuotas ne dėl grožio, o dėl to, jog sukurtų prispaudžiamąją jėgą tiesiosiose ir posūkiuose. Tą patį galima pasakyti ir apie priekinį buferį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų