• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Ir kas galėjo pagalvoti, kad „KIA" pradės gaminti dailius ir kokybiškus automobilius. Kurie bus puiki bazė entuziastų modifikacijoms. Smarkiai patobulėjąs automobilių gamintojas dabar kuria automobilius, kurie patraukia vis daugiau dėmesio. Štai vienas pirmųjų „KIA Forte" kupė, kurį orinės pakabos pagalba sužemimo Karlosas.
Prieš tai vaikinas turėjo lengvai modifikuotą „Suzuki Aerio" , kurį pardavęs įsigijo šį korėjietišką automobilį. Iš pradžių daug nežadantis projektas prie automobilio veliau sugebėjo nustebinti pasaulį. Iš pradžių automobilis tik keitaliojo ratus ir susilaukdavo daug kritikos iš automobilių forumų „ekspertų". Daugelis skeptiškai sutikdavo šios „Kia" projektą, kadangi, anot jų, tai markė, nepasižyminti kokybe. Ir tai gana neteisinga nuomonė, jau tikrai nemažas kiekis KDM (Korean Domestic Market) automobilių perspektyviai važiuoja auto sporte. Automobilius galima sutikti ralyje, žiede, drifte. Tik nesvarbu kaip gerai automobilis gali pasirodyti, deramos vis tiek pagarbos iki šiol nesusilaukia.






Nepaisant to automobilis vis labiau pastebimas ir entuziastų, kuriems nusispjauti į kitų nusistatymus. Karlosas pirmą kartą pamatęs „Kia Forte Koup", įsimylėjo automobilį ir žinojo ką su tokia mašina veikti. Jo idealas buvo amerikietiškas „stance" stilius. Ir vos tik atsirado „aftermarket" dalių vaikinas neskubant rinkosi tai ko jam reikia. Iš pradžių spėjo dar pakeisti 5 ratų komplektus, kol atrado tai kas suteikia agresyvumo automobiliui.
Karlosas net siuntėsi iš Korėjos automobiliui kėbulo dalis ir susidėjo praktiškai viską, kas jam tinka nuo „KDM Kia Cerato" modelio. Šie pokyčiai išoriškai automobilį padarė vienu unikaliu kūriniu.






Jis pripažįsta, orinės pakabos visada norėjo ir tai buvo neišvengiama automobilio tobulinimo dalis. Bet iki šiol automobiliui tinkantys pakabos komplektai nėra sukurti, teko viską daryti rankomis. Automobilį jis patikėjo „Revolution Customs" kompanijai kuri perdarė gamyklinę pakabą į orinę. Po tokio žingsnio automobilis niekada daugiau nebegalės turėti standartinės pakabos. Galinės arkos taip pat buvo perdarytos, siekiant sutalpinti 17 colių aukščio ir 10 colių pločio „Work Ryver Touring" ratus. Taigi automobiliui nėra kelio atgal. Tokį kelią nuėjus vaikinas nėra suinteresuotas greitai pasiduoti prie automobilio tobulinimo darbų. Jau atkeliauji naujas ratų komplektas.




Karloso „KIA" yra šių laikų pavyzdys, ką teko patirti prieš 20 metų „Civic" savininkams. Kai, dėl tuo metu niekam nesuvokiamų priežasčių, žmonės tobulino ir modifikavo šias ekonomiškas „skarbonkes". Vaikinas turi susidoroti su visa skeptikų ataka. Pastarieji pabrėžia, kad tai automobilis kuris negali ir neturi būti tobulinamas. Šaunu, kad automobilio savininko tokie žodžiai neigiamai nepaveikia, o priešingai tai tarsi motyvacija įrodyti kaip jie klysta.


Vaikinas tikisi, kad jo projektas įkvėps ir kitus žmones nebijoti tobulinti „Kia", automobilis tarsi gaivaus oro gūsis, tarp standartinių „stance" stiliaus automobilių.

*nuotraukos - "CaniBeat"



Ir kas galėjo pagalvoti, kad „KIA" pradės gaminti dailius ir kokybiškus automobilius. Kurie bus puiki bazė entuziastų modifikacijoms. Smarkiai patobulėjąs automobilių gamintojas dabar kuria automobilius, kurie patraukia vis daugiau dėmesio. Štai vienas pirmųjų „KIA Forte" kupė, kurį orinės pakabos pagalba sužemimo Karlosas.
Prieš tai vaikinas turėjo lengvai modifikuotą „Suzuki Aerio" , kurį pardavęs įsigijo šį korėjietišką automobilį. Iš pradžių daug nežadantis projektas prie automobilio veliau sugebėjo nustebinti pasaulį. Iš pradžių automobilis tik keitaliojo ratus ir susilaukdavo daug kritikos iš automobilių forumų „ekspertų". Daugelis skeptiškai sutikdavo šios „Kia" projektą, kadangi, anot jų, tai markė, nepasižyminti kokybe. Ir tai gana neteisinga nuomonė, jau tikrai nemažas kiekis KDM (Korean Domestic Market) automobilių perspektyviai važiuoja auto sporte. Automobilius galima sutikti ralyje, žiede, drifte. Tik nesvarbu kaip gerai automobilis gali pasirodyti, deramos vis tiek pagarbos iki šiol nesusilaukia.






Nepaisant to automobilis vis labiau pastebimas ir entuziastų, kuriems nusispjauti į kitų nusistatymus. Karlosas pirmą kartą pamatęs „Kia Forte Koup", įsimylėjo automobilį ir žinojo ką su tokia mašina veikti. Jo idealas buvo amerikietiškas „stance" stilius. Ir vos tik atsirado „aftermarket" dalių vaikinas neskubant rinkosi tai ko jam reikia. Iš pradžių spėjo dar pakeisti 5 ratų komplektus, kol atrado tai kas suteikia agresyvumo automobiliui.
Karlosas net siuntėsi iš Korėjos automobiliui kėbulo dalis ir susidėjo praktiškai viską, kas jam tinka nuo „KDM Kia Cerato" modelio. Šie pokyčiai išoriškai automobilį padarė vienu unikaliu kūriniu.






Jis pripažįsta, orinės pakabos visada norėjo ir tai buvo neišvengiama automobilio tobulinimo dalis. Bet iki šiol automobiliui tinkantys pakabos komplektai nėra sukurti, teko viską daryti rankomis. Automobilį jis patikėjo „Revolution Customs" kompanijai kuri perdarė gamyklinę pakabą į orinę. Po tokio žingsnio automobilis niekada daugiau nebegalės turėti standartinės pakabos. Galinės arkos taip pat buvo perdarytos, siekiant sutalpinti 17 colių aukščio ir 10 colių pločio „Work Ryver Touring" ratus. Taigi automobiliui nėra kelio atgal. Tokį kelią nuėjus vaikinas nėra suinteresuotas greitai pasiduoti prie automobilio tobulinimo darbų. Jau atkeliauji naujas ratų komplektas.




Karloso „KIA" yra šių laikų pavyzdys, ką teko patirti prieš 20 metų „Civic" savininkams. Kai, dėl tuo metu niekam nesuvokiamų priežasčių, žmonės tobulino ir modifikavo šias ekonomiškas „skarbonkes". Vaikinas turi susidoroti su visa skeptikų ataka. Pastarieji pabrėžia, kad tai automobilis kuris negali ir neturi būti tobulinamas. Šaunu, kad automobilio savininko tokie žodžiai neigiamai nepaveikia, o priešingai tai tarsi motyvacija įrodyti kaip jie klysta.


Vaikinas tikisi, kad jo projektas įkvėps ir kitus žmones nebijoti tobulinti „Kia", automobilis tarsi gaivaus oro gūsis, tarp standartinių „stance" stiliaus automobilių.

*nuotraukos - "CaniBeat"

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų